جوان مفقود شده در کوه میشو مرند پیدا شد

به گزارش کشتی کروز، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مرند دقایقی پیش از پیدا شدن جوان مفقود شده پس از 5 ساعت جستجوی سخت در ارتفاعات میشوه مرند اطلاع داد.

جوان مفقود شده در کوه میشو مرند پیدا شد

به گزارش خبرنگار ذوالفقاری رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مرند گفت: عصر دیروز به دلیل گیر افتادن جوان 30 ساله در ارتفاعات میشو مرند به خاطر بارش سنگین برف و مه شدید منطقه، نجاتگران تخصصی امداد و نجات کوهستان شهرستان مرند از لحظه های اولیه اعلام به منطقه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: تیم واکنش سریع عملیات امداد و نجات هلال احمر استان به عنوان پشتیبان در محل حضور یافتند.

وی ادامه داد: به خاطر خطرناک بودن مسیر و احتمال ریزش بهمن به دلیل بارش پودری برف در آن منطقه، نجاتگران تخصصی امداد و نجات کوهستان شهرستان مرند با نهایت دقت عملیات جستجوی فرد گمشده را ادامه دادند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مرند تاکید نمود: خوشبختانه نجاتگران تخصصی امداد و نجات کوهستان شهرستان موفق شدند بعد از 5 ساعت عملیات جستجو، فرد گمشده را در https://www.yjc.ir/admin/modules/send-news/send-news.php#شرایط سخت و طاقت فرسا در مه شدید منطقه پیدا نمایند.

ذوالفقاری با بیان اینکه خوشبختانه این فرد سالم است، توضیح داد: نجاتگران با نوشیدنی گرم از این فرد، پذیرایی کردند تا پس از عادی شدن دمای بدنش، وی را به بیمارستان انتقال دهند.

ش

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 251

به "جوان مفقود شده در کوه میشو مرند پیدا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جوان مفقود شده در کوه میشو مرند پیدا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید