اخراج مورینیو برای منچستریونایتد چه هزینه ای در پی دارد؟

به گزارش کشتی کروز، برکناری کردن ژوزه مورینیو از سرمربیگری شیاطین سرخ برای باشگاه منچستریونایتد غرامت سنگینی خواهد داشت.

اخراج مورینیو برای منچستریونایتد چه هزینه ای در پی دارد؟

به گزارش خبرنگاران ، اتفاقی که خیلی ها پیش از این انتظارش را داشتند انتها رخ داد و باشگاه منچستریونایتد به دنبال شکست در خانه حریف دیرینه اش لیورپول، ژوزه مورینیو را اخراج کرد.

مورینیو پس از دو سال و نیم حضور در اولدترافورد و کسب یک عنوان قهرمانی در لیگ اروپا و یک قهرمانی دیگر در جام اتحادیه در فصل نخست مربیگری اش در این تیم، در حالی اخراج شد که تا انتها فصل 20-2019 با شیاطین سرخ قرارداد داشت.

اخراج مورینیو که در این فصل در 17 هفته سپری شده از لیگ برتر انگلیس تنها هفت پیروزی کسب نموده (در مابقی بازی های پنج بار مساوی و پنج بار باخته است) بود و تیمش در رده ششم قرار داشت، برای باشگاه منچستریونایتد هزینه خواهد داشت.

برکنار کردن مورینیو ممکن است شوکی به تیم وارد آورد که به تیم برای جبران ضعیف ترین آغاز در لیگ برتر در 28 سال گذشته یاری کند، اما این تیم را ملزم به پرداخت غرامت سنگین به آقای خاص خواهد نمود.

طبق گزارش نشریه دیلی میل انگلیس، منچستریونایتد طبق آخرین قراردادی که با مورینیو بسته است در صورتی که او را پیش از ماه فوریه اخراج کند می بایست به عنوان غرامت فسخ به او حقوق یک سال را بپردازد که این رقم حداقل 20 میلیون یوروست و به 25 میلیون یورو هم می رسد اگر شیاطین سرخ در انتها فصل سهمیه لیگ قهرمانان را بگیرند یا جزو چهار تیم بالای فصل باشند.

مورینیو در حالی برکنار شده است که تیمش در هفته های پیش رو به ترتیب مقابل کاردیف، هادرزفیلد، بورنموث و نیوکاسل به میدان می رود و در لیگ قهرمانان اروپا قرعه سخت مانند پاری سن ژرمن نصیب شیاطین سرخ شده است.

منچستریونایتد در تمام بازی های رسمی خود با راهنمایی مورینیو در 144 بازی، 84 برد کسب کرد، 28 بار متحمل شکست شد و در 32 بازی هم به تساوی رضایت داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 245

به "اخراج مورینیو برای منچستریونایتد چه هزینه ای در پی دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخراج مورینیو برای منچستریونایتد چه هزینه ای در پی دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید