7 استان کشور در معرض سیلاب هستند

به گزارش کشتی کروز، تهران (پانا) -رئیس سازمان امداد و نجات از وقوع سیلاب در 7 استان اطلاع داد.

7 استان کشور در معرض سیلاب هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ مهدی ولی پور، رئیس سازمان امدادونجات هلال احمر گفت: با آغاز سیل و آبگرفتگی از ساعت 12 تا 8 روز سه شنبه چهاردهم اردیبهشت ماه در استان های تهران، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان، سمنان، اصفهان و یزد 148 نفر گرفتار در سیل با کوشش 94 نیروی عملیاتی هلال احمر امدادرسانی شدند.

وی اضافه کرد: 27 تیم در 21 عملیات با بکارگیری 26 دستگاه خودروی عملیاتی و 12 دستگاه پمپ و لجن کش به آسیب دیدگان خدمات امدادی ارائه نموده اند. با کوشش امدادگران 12 باب منزل از آب تخلیه و 20 خودروی گرفتار در آب هم رهاسازی شد، همچنین 9 دستگاه چادر، 17 تخته پتو، 96 کیلوگرم نایلون و 30 قوطی کنسرو میان سیل زدگان توزیع شد.

به گفته رئیس سازمان امدادونجات هلال احمر با وقوع سیل از ساعت 12 روز دوشنبه تا 8 صبح امروز سه شنبه چهاردهم اردیبهشت ماه، 5 نفر مفقود شدند؛ یک نفر در استان یزد، یک نفر در جاده اردکان به چوپانان و 4 نفر هم از کارکنان اداره برق در کرمان مفقود شده اند که عملیات جست وجو و نجات ادامه دارد. همچنین تا به امروز 20 خودروی گرفتار در سیلاب هم با کوشش امدادگران رهاسازی و نجات داده شده اند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 3 خرداد 1400 بروزرسانی: 3 خرداد 1400 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1809

به "7 استان کشور در معرض سیلاب هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 استان کشور در معرض سیلاب هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید