29 آذر تا 12 بهمن؛ تعطیلات نیم فصل لیگ برتر فوتبال، زمان مسابقات هفته دوازدهم تغییر کرد

به گزارش کشتی کروز، مدیر مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: با اعلام AFC زمان تعطیلات نیم فصل لیگ های کشورهای آسیایی به دلیل برگزاری جام ملت های آسیا طولانی مدت است.

29 آذر تا 12 بهمن؛ تعطیلات نیم فصل لیگ برتر فوتبال، زمان مسابقات هفته دوازدهم تغییر کرد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت سازمان لیگ فوتبال ایران سعید فتاحی گفت: با توجه به در پیش بودن مسابقات جام ملت های آسیا قطعا مسابقات فوتبال باشگاهی در قاره آسیا مثل 4 سال گذشته در نیم فصل با تعطیلات بیشتری روبرو خواهد بود. کنفدراسیون فوتبال آسیا مثل فیفا و برگزاری مسابقات جام جهانی تاکید نموده که ملی پوشان از 16 روز قبل از آغاز جام ملت های آسیا نباید در مسابقات باشگاهی حاضر شوند. بازیکنان آسیایی شاغل در لیگ های اروپایی نیز در مسابقات باشگاهی حاضر نمی شوند.

مدیر مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران عنوان نمود: AFC اعلام نموده از تاریخ 29 آذر بازیکنان ملی نباید در مسابقات باشگاهی شرکت نمایند. رقابت های جام ملت های آسیا در تاریخ 12 بهمن امسال به انتها می رسد به این ترتیب همه لیگ های آسیایی در این زمان تعطیل هستند. ضمن اینکه تیم ملی ایران حدود یک هفته زودتر از این تاریخ اردوی آماده سازی خود را آغاز می نماید. البته ما با تعاملی که با کی روش داشتیم، اردوی تیم ملی در آبان ماه با 4 روز تاخیر آغاز می گردد تا مسابقات هفته دوازدهم لیگ برتر در روزهای 18 و 19 آبان ماه برگزار گردد. تابش:کجای جهان لیگ 53 روز تعطیل می گردد؟!

فتاحی اضافه نمود: تقویم پیشنهادی مسابقات قبل از آغاز مسابقات به نظر سرمربیان و باشگاه ها رسیده بود و این تقویم به تصویب همه باشگاه ها رسید.

به گزارش خبرنگاران پیش از این اعلام شده بود هفته دوازدهم لیگ برتر اول و دوم آذر برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 199

به "29 آذر تا 12 بهمن؛ تعطیلات نیم فصل لیگ برتر فوتبال، زمان مسابقات هفته دوازدهم تغییر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "29 آذر تا 12 بهمن؛ تعطیلات نیم فصل لیگ برتر فوتبال، زمان مسابقات هفته دوازدهم تغییر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید