یک ایرانی مسئول کمیته رفتینگ توریستی و حفاظت از رودخانه ها شد

به گزارش کشتی کروز، به گزارش خبرنگاران، کیانوش محرابی مدیر انجمن رفتینگ ایرانیان در نشستی با خبرنگاران حوزه گردشگری گفت: فدراسیون جهانی رفتینگ دارای چند کمیته است که یکی از آنها به امور مسابقات مربوط می گردد و کمیته دیگر به موضوع گردشگری و رفتینگ و حفاظت از آن که منظور همان حفاظت از رودخانه هاستف ارتباط دارد.

یک ایرانی مسئول کمیته رفتینگ توریستی و حفاظت از رودخانه ها شد

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت بلیط هواپیما تهران به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

وی اضافه نمود: این مسئولیت سنگین است چون هم می توان با این فرصت پیش آمده ایران را در زمینه برگزاری تور رفتینگ معرفی کرد و هم اینکه دیگران می خواهند بدانند حالا که یک ایرانی ریاست این کمیته را برعهده گرفته، رفتینگ در ایران چگونه برگزار می گردد. امیدوارم در این دو سالی که مسئولیت کمیته را بر عهده دارم بتوانم ایران را به خوبی معرفی کنم. دلیل انتخاب من در این کمیته یکی ازائه طرح تور رفتینگ برای معلولان بود و دیگری پیشنهاد برای تعریف یک استاندارد جهانی برای آن.

وی با اشاره به اینکه هدف اصلی فدراسیون رفتینگ ورزشی است اعلام کرد: فدراسیون جهانی با افرادی روبرو شد که در بخش گردشگری فعال هستند و پس کمیته آموزش و امور راهنمایان رودخانه را برگزار کرد و از سال 2009 راهنمایان رودخانه ها را آموزش داد. طرح من این است که این کار را به کمیته های توریستی و شرکت های توریستی توسعه دهیم من می خواهم این کمیته را با کمیته راهنمایان گره بزنم.

محرابی اعلام کرد: این کمیته نوپاست اما مخاطب آن همه برگزارکنندگان تورهای رفتینگ در دنیاست و با وجود اینکه از سال 2007 کارش را آغاز نموده اما فعالیت های گسترده ای نداشته است. اکنون می خواهیم استانداردی را برای راهنمایان گردشگری رفتینگ تهیه و آن را در کشورهای مختلف به مدت 2 سال به صورت آزمایشی اجرا کنیم در سال سوم هم در سطح همه کشورهای برگزار می گردد من عضوی از همین گروه هستم و با سرانجام ریاستم در کمیته این طرح بازهم اجرا می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 884

به "یک ایرانی مسئول کمیته رفتینگ توریستی و حفاظت از رودخانه ها شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک ایرانی مسئول کمیته رفتینگ توریستی و حفاظت از رودخانه ها شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید