گام دوم ایران برای قطعی کردن صعود، تفنگ پُر کی روش در جنگ با ویتنام

به گزارش کشتی کروز، تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار خود در جام ملت های آسیا امروز به مصاف ویتنام می رود.

گام دوم ایران برای قطعی کردن صعود، تفنگ پُر کی روش در جنگ با ویتنام

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

به گزارش خبرنگاران, تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار خود در رقابت های جام ملت های آسیا 2019, از ساعت 14:30 امروز (شنبه) به مصاف ویتنام می رود. شاگردان کارلوس کی روش در حالی گام به این میدان می گذارند که در بازی قبل با رجحان 5 بر صفر مقابل یمن, رجحانن و مقتدرانه ترین پیروزی دور گروهی مسابقات را تاکنون به نام خود ثبت نموده اند.

تیم ملی که در گروه D مسابقات با یمن, ویتنام و عراق همگروه است, برای بازی دوم خود بازیکن غایبی ندارد. علیرضا جهانبخش که بازی با یمن را به دلیل مصدومیت از دست داده بود, مصدومیتش کاملاً رفع شده و او می تواند در صورت صلاحدید کادر فنی مقابل ویتنام به میدان برود، بنابراین کی روش با در اختیار داشتن همه بازیکنانش با دست باز و به اصطلاح با سلاح پُر به جدال با ویتنام می رود.

حریف امروز تیم ملی در نخستین دیدارش با نمایش خوب مقابل عراق فراتر از انتظار ظاهر شده تا حالا ملی پوشان مدعی ایران با چشم دیگری به این تیم شرق آسیایی نگاه نمایند. عراق که با قهرمانی در جام ملت های آسیا در سال 2007 جزو تیم های عنوان دار مسابقات به حساب می آید, در دیدار مقابل ویتنام اذیت و در دقایق پایانی پیروز به شکست این تیم شد. در آن سو ایران در بازی قبل با رجحان 5گله مقابل یمن و ارائه یک بازی خوب خود را در اندازه قهرمانی جام نشان داد.

ویتنام به کسب یک امتیاز از این بازی چشم دوخته تا با پیروزی در بازی سومش مقابل یمن, بتواند خود را به عنوان یکی از 16 تیم صعودنموده به مرحله حذفی جام 2019 معرفی کند. این موضوع نشان دهنده کار سخت رجحانن تیم آسیا در این بازی است که قرار نیست به هیچ وجه با حریف دست وپابسته ای بازی کند. تیم ملی ایران در صورت پیروزی در این بازی صعودش را به مرحله حذفی قطعی خواهد نمود و فقط باید برای صدرنشینی در بازی سوم به مصاف عراق برود.

ایران با قرار دریافت در صندلی بیست و نهم جهان در رده بندی فیفا رجحانن تیم قاره کهن است و ویتنام در رده صدم جهان و هفدهم آسیا قرار گرفته است. قضاوت این دیدار به عهده محمدتقی الجعفری از سنگاپور است.

برنامه مسابقات امروز به توضیح زیر است (ساعت بازی ها به وقت ایران است):

شنبه، 22 دی ماه 1397

گروه D: ایران ویتنام، ساعت 14:30، استادیوم آل نهیان ابوظبی

گروه D: یمن عراق، ساعت 17، استادیوم شارجه

گروه E: لبنان عربستان, ساعت 19:30، استادیوم آل مکتوم

منبع: تسنیم
انتشار: 21 شهریور 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 425

به "گام دوم ایران برای قطعی کردن صعود، تفنگ پُر کی روش در جنگ با ویتنام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گام دوم ایران برای قطعی کردن صعود، تفنگ پُر کی روش در جنگ با ویتنام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید