کین: فینال یورو مهمترین و بزرگترین بازی تاریخ انگلیس است

به گزارش کشتی کروز، کاپیتان تیم ملی انگلیس پیش از فینال یورو 2020 مقابل ایتالیا این مسابقه را بزرگترین دیدار تاریخ فوتبال این کشور دانست.

کین: فینال یورو مهمترین و بزرگترین بازی تاریخ انگلیس است

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، فرداشب در چارچوب دیدار پایانی یورو 2020، تیم های ملی ایتالیا و انگلیس در ورزشگاه ومبلی به مصاف هم خواهند رفت.

هری کین که نقشی مهم در ترکیب کنونی سه شیرها ایفا کرده این بازی را مهمترین مسابقه عمرش خواند.

کاپیتان تیم ملی انگلیس در مصاحبه با اسکای اسپورت گفت: قهرمانی در یورو یک افتخار بزرگ خواهد بود. ما اکنون این فرصت را داریم که بتوانیم دومین جام فوتبال ملی را کسب کنیم. افتخاری که کشور سال هاست به دنبالش است و ما بسیار خوشحالیم که در آستانه رسیدن به آن هستیم.

وی ادامه داد: برای بازی فینال همگی هیجان داریم و می خواهیم از حضور در این مسابقه لذت ببریم. همگی برای برد پا به میدان خواهیم گذاشت و تنها به پیروزی فکر می کنیم.

هری کین گفت: فینال یورو برای ما مهمترین بازی تاریخ فوتبالمان تا به امروز است. شاید بزرگترین آن هم باشد و ما قصد داریم کاری ویژه انجام دهیم. انگلیس مدت زمان زیادی منتظر ماند تا در فینال شرکت کند و یک جام برنده گردد. حالا ما در یک قدمی آن قرار داریم و می خواهیم به پیروزی برسیم.

وی گفت: روحیه ما خوب است و به شکلی روتین و روزمره تمرینات خود را ادامه می دهیم. کمی نگران هم هستیم ولی بیشتر هیجان داریم و سعی داریم تمرکزمان برای این مسابقه بیشتر گردد.

****

تیم ملی انگلیس تنها یک بار توانسته قهرمان یک مسابقه ملی گردد که آن هم به جام دنیای 1966 بازمی گردد که سه شیرها در خانه توانستند با شکست آلمان قهرمان دنیا شوند. پس از آن انگلیس دیگر به هیچ افتخاری نرسید. آنها برای اولین بار توانستند به فینال راه پیدا کنند و حالا در آستانه دومین قهرمانی خود قرار دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 مرداد 1400 بروزرسانی: 7 مرداد 1400 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1917

به "کین: فینال یورو مهمترین و بزرگترین بازی تاریخ انگلیس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کین: فینال یورو مهمترین و بزرگترین بازی تاریخ انگلیس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید