کونته با رئال مادرید و تاتنهام وارد مذاکره شد

به گزارش کشتی کروز، سرمربی مستعفی تیم فوتبال اینتر ممکن است فصل آینده روی نیمکت سفیدپوشان لندن یا مادرید بنشیند.

کونته با رئال مادرید و تاتنهام وارد مذاکره شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از شبکه اسپورت ایتالیا، آنتونیو کونته به صورت همزمان با دو باشگاه رئال مادرید و تاتنهام وارد مذاکره شده است حتی محتمل است که همراه با فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی سابق یوونتوس به تاتنهام ملحق گردد.

کونته در انتها فصل گذشته به دلیل اختلاف نظر با مدیران اینتر در مورد برنامه جابجایی باشگاه و نیز کاهش 20 درصدی دستمزدش، تنها سه روز پس از بالای سر بردن جام قهرمانی استعفا کرد. پاراتیچی نیز به دلیل عملکرد ضعیفش در انتصاب سرمربیانی که نتوانستند یووه را به اهدافش برسانند، در انتها قراردادش با بانوی پیر مجبور به ترک این تیم شد.

کونته به دلیل توافقی که با اینتر برای فسخ قراردادش انجام داد، فصل آینده نمی تواند به یک تیم ایتالیایی دیگر ملحق گردد و به همین دلیل باید در خارج از این کشور مربیگری کند. برای او دو مقصد احتمالی وجود دارد که هر دوی آنها بدون مربی هستند. رئال مادرید بعد از رفتن زین الدین زیدان و تاتنهام پس از اخراج ژوزه مورینیو هر دو در حال حاضر سرمربی ندارند و کونته با هر دوی آنها وارد مذاکره شده است اما طبق ادعای نشریه آ اس اسپانیا، فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید چندان موافق مربی ایتالیایی نیست چرا که از رویکرد و سبک کاری او خوشش نمی آید. از این رو بازگشت سرمربی سابق چلسی که با این تیم قهرمان لیگ برتر نیز شد، محتمل تر است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 خرداد 1400 بروزرسانی: 30 خرداد 1400 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1847

به "کونته با رئال مادرید و تاتنهام وارد مذاکره شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کونته با رئال مادرید و تاتنهام وارد مذاکره شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید