کمیل قاسمی فینالیست تورنمنت روسیه شد

به گزارش کشتی کروز، تیم منتخب کشتی آزاد که با هشت کشتی گیر به تورنمنت کرکین روسیه اعزام گردیده، فقط دو فینالیست دارد. احمد بذری در وزن 86 کیلو گرم و کمیل قاسمی در وزن 125 دو فینالیست ایران هستند.

کمیل قاسمی فینالیست تورنمنت روسیه شد

به گزارش خبرنگاران ، مسابقات پنج وزن دوم رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام دیمیتری کرکین از صبح امروز در شهر یاکوتسک روسیه در حال برگزاری است و کمیل قاسمی نماینده کشورمان در وزن 125 کیلوگرم با شکست حریفان خود به دیدار فینال راه یافت. کمیل قاسمی تنها فینالیست ایران در چهار وزن دوم است.

در وزن 61 کیلوگرم محمد رمضان پور و مجید داستان با شکست مقابل رقبای خود از دور رقابت ها کنار رفتند.

در وزن 70 کیلوگرم فرزاد عموزاد خلیلی مقابل یوگنی ژربایف از روسیه 10 بر صفر مغلوب شد که با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال عموزاد به گروه بازنده ها رفت تا فردا به کار خود در این گروه برای کسب مدال برنز ادامه دهد. در این وزن سوسلان رامونوف قهرمان دنیا و المپیک از روسیه مقابل حریف خلیلی با نتیجه 10 بر صفر مغلوب شد.

در وزن 125 کیلوگرم کمیل قاسمی هم بعد از مدت ها دوری به روی تشک بازگشت و این بار با غلبه بر حریفان نه چندان مطرح خود کارش را تا فینال پیش برد.

در رقابت های 5 وزن نخست هم تیم ایران فقط یک فینالیست داشت که احمد بذری بود. در وزن 57 کیلوگرم پوریا ترکمان با کشست مقابل حریف روس خود در گروه بازنده ها از دور رقابت ها کنار رفت.

احمد بذری در وزن 86 کیلو گرم با غلبه بر رقبای خود به فینال این وزن رسید اما مسعود خواجه صالحانی در وزن 97 کیلوگرم با شکست در دیدار نیمه نهایی به مسابقه رده بندی راه یافت.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 14 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 157

به "کمیل قاسمی فینالیست تورنمنت روسیه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمیل قاسمی فینالیست تورنمنت روسیه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید