کرونا در اسپانیا، کاهش شمار تلفات برای چندمین روز متوالی، تمدید محدودیت ها

به گزارش کشتی کروز، مقام های اسپانیا از فوت 674 نفر دیگر بر اثر ابتلا به کرونا خبر دادند که نسبت به روز گذشته باز هم کاهش یافته است.

کرونا در اسپانیا، کاهش شمار تلفات برای چندمین روز متوالی، تمدید محدودیت ها

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، شرایط بحرانی اسپانیا از منظر شیوع ویروس کرونا همچنان ادامه دارد و مقام های این کشور امروز یکشنبه از فوت 674 نفر طی یک روز اخیر خبر دادند.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک، مقام های اسپانیا درباره شرایط شیوع ویروس کرونا در این کشور طی 24 ساعت گذشته اطلاع رسانی نموده و از افزایش شمار مبتلایان و جان باختگان خبر دادند.

به گفته مقام های این کشور اروپایی، قوانین مربوط به شرایط اضطراری مقابله با ویروس کرونا در اسپانیا تا 26 آوریل (هفت اردیبهشت) تمدید خواهد شد.

مقام های اسپانیا همچنین خبر دادند که طی 24 ساعت گذشته 674 نفر دیگر بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند تا شمار کل فوتی ها به 12418 نفر و تعداد مبتلایان به 130 هزار و 759 نفر افزایش یابد.

شمار فوتیهای اسپانیا طی چند روز گذشته اندکی کاهش یافته است. طبق آمارهای وزارت بهداشت این کشور، در روز پنج شنبه 950 نفر فوت کردند، روز آدینه 932 نفر، شنبه 809 نفر و امروز یک شنبه نیز این آمار باز هم کاهش یافته و به 674 نفر رسیده است.

در اوج خبرهای تکان دهنده درباره شیوع کرونا در اسپانیا، امروز یک خبر امیدوارکننده هم مخابره شده است. به گفته مقامهای اسپانیا، تا به امروز بیش از 34220 نفر از مبتلایان درمان شده اند.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 6 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1098

به "کرونا در اسپانیا، کاهش شمار تلفات برای چندمین روز متوالی، تمدید محدودیت ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا در اسپانیا، کاهش شمار تلفات برای چندمین روز متوالی، تمدید محدودیت ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید