پیشنهاد رسمی تیم های لیگ فزونی به دو بازیکن پرسپولیس

به گزارش کشتی کروز، دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در تیررس چند باشگاه لیگ رجحان قرار گرفته اند. سعید حسین پور و آریا برزگر بازیکنانی هستند که پیشنهاداتی دارند و می توانند در همین مقطع از فصل، از پرسپولیس جدا شوند.

پیشنهاد رسمی تیم های لیگ فزونی به دو بازیکن پرسپولیس

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

طبق شنیده ها، کادرفنی هم با جدایی این دو بازیکن مخالفتی ندارد، اما مدیران باشگاه معتقدند این دو بازیکن نمی توانند به صورت قطعی از پرسپولیس جدا شوند.

در واقع تنها راه چاره باشگاه برای راضی شدن به جدایی حسین پور و برزگر، عقد قرارداد قرضی تا سرانجام همین فصل است. یعنی مدیران پرسپولیس برای 15 بازی حاضرند حسین پور و برزگر را به باشگاه های دیگر بدهند.

در همین شرایط، هر باشگاهی که پیشنهاد بهتری داشته باشد، صاحب قرارداد قرضی با این دو بازیکن می گردد. جالب اینکه باشگاه پرسپولیس در ابتدای فصل نیز برای جدایی امیر روستایی چنین طرحی را در دستور کار خود قرار دادند و این بازیکن با قراردادی قرضی به پیکان پیوست. حالا همین شرایط برای این دو بازیکن مورد اشاره به وجود آمده و مدیریت باشگاه در نهایت از میان پیشنهاداتی که برای این بازیکنان به دست شان رسیده، فقط آن دسته را قبول می نماید که بازیکنان را قرضی و با شرط حضور در میدان به لیست خود اضافه نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 21 اسفند 1399 بروزرسانی: 21 اسفند 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1671

به "پیشنهاد رسمی تیم های لیگ فزونی به دو بازیکن پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد رسمی تیم های لیگ فزونی به دو بازیکن پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید