پنجمین قهرمانی ترنتینو در والیبال جام باشگاه های دنیا

به گزارش کشتی کروز، در فینال رقابت های والیبال جام باشگاه های دنیا 2018 تیم ترنتینو ایتالیا با برتری برابر لوبه بر سکوی قهرمانی ایستاد.

پنجمین قهرمانی ترنتینو در والیبال جام باشگاه های دنیا

به گزارش خبرنگاران، دیدار انتهای تمام ایتالیایی رقابت های والیبال جام باشگاه های دنیا 2018 از ساعت 23 به میزبانی شهر شتسچوا لهستان بین دو تیم بدون شکست ترنتینو و لوبه برگزار گردید که در انتها این ترنتینو بود که توانست با نتیجه سه بر یک از سد لوبه بگذرد و برای پنجمین بار بر سکوی قهرمانی جام باشگاه های دنیا بایستد.

در این دیدار زیبا و مهیج که ست های آن با امتیازهای 25-20، 22-25، 25-20 و 25-18 به سود قرمزپوشان ترنیتینو انتها یافت، شاگردان لورنتزی بجز ست دوم در تمامی ست ها تیم برتر میدان بودند و توانستند با کسب پنج پیروزی پیاپی مقتدرانه عنوان قهرمانی باشگاه های دنیا را از آن خود نمایند.

در انتها این بازی آرون راسل آمریکایی بازیکن تیم ترنتینو با کسب 20 امتیاز بهترین بازیکن زمین شناخته شد و در سوی مقابل سوکولف بلغاری بهترین بازیکن لوبه بود.

همچنین دیدار رده بندی این رقابت ها از ساعت 20 بین تیم های آسکو رسوویا لهستان و فاکل روسیه برگزار گردید که در انتها فاکل شگفتی ساز توانست با نتیجه سه بر یک از سد میزبانش بگذرد و بر سکوی سومی بایستد تا با این حساب دست لهستانی ها از کسب مدال در خانه کوتاه بماند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 234

به "پنجمین قهرمانی ترنتینو در والیبال جام باشگاه های دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنجمین قهرمانی ترنتینو در والیبال جام باشگاه های دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید