پلمب صنوف منطقه 2 تهران که در روزهای کرونایی مجوز فعالیت ندارند

به گزارش کشتی کروز، شهردار منطقه 2 تهران گفت: در راستای سیاستهای ستاد مقابله با شیوع ویروس کرونا مبنی بر اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، از فعالیت صنوف غیر ضروری جلوگیری شد.

پلمب صنوف منطقه 2 تهران که در روزهای کرونایی مجوز فعالیت ندارند

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 2 تهران، رسول کشت پور با بیان این مطلب گفت: بر اساس دستورالعمل های ستاد هماهنگی پیشگیری از شیوع کرونا با همکاری شهرداری، فرمانداری، سازمان تعزیرات حکومتی، مرکز بهداشت شمال غرب تهران و نیروی انتظامی در راستای کاهش و قطع زنجیره انتقال کرونا و رعایت اصل فاصله گذاری اجتماعی از فعالیت تمامی اصناف غیرضروری ممانعت به عمل آمد.

شهردار منطقه 2 تهران با اشاره به اینکه مدیریت شهری تلاش دارد با بهره گیری از ظرفیت های موجود در قطع زنجیره انتقال کرونا نقش آفرین و تاثیرگذار باشد، گفت: تیم های نظارتی در مرحله نخست اخطارهای لازم را ابلاغ کرده و در صورت عدم تمکین به دستورالعمل ستاد مقابله با شیوع کرونا، نسبت به تعطیلی این صنوف اقدام می شود.

وی حمایت از حقوق شهروندان و حفاظت از سلامت آنها و قطع زنجیره انتقال این ویروس را از اهداف این اقدام برشمرد و افزود: این اقدام در اصناف خیابان های 18 متری مطهری، خسرو، ستارخان و ... اجرا شد و بر اساس دستور قضایی در سایر محدوده ها ادامه دارد.

کشت پور، اعمال محدودیت تردد در بوستان ها و مراکز تفرجگاهی منطقه 2 تهران و ضدعفونی مستمر معابر، تجهیزات و مبلمان شهری را از دیگر اقدامات اجرایی شهرداری برشمرد.

پلمب واحدهای صنفیپلمب واحدهای صنفیپلمب واحدهای صنفیپلمب واحدهای صنفی

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1101

به "پلمب صنوف منطقه 2 تهران که در روزهای کرونایی مجوز فعالیت ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلمب صنوف منطقه 2 تهران که در روزهای کرونایی مجوز فعالیت ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید