پسر ملکه انگلیس به اتهام رسوایی جنسی به دادگاه فراخوانده شد

به گزارش کشتی کروز، خبرنگاران: وکلای یک زن آمریکایی از دادگاه خواستند تا پرنس اندور فرزند ملکه انگلیس به اتهام سوء استفاده جنسی از این زن در دادگاه حضور یابد.

پسر ملکه انگلیس به اتهام رسوایی جنسی به دادگاه فراخوانده شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در انگلیس با مدرک دیپلم هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از گاردین، وکلای یک زن آمریکایی از دادگاه خواستند تا پرنس اندور فرزند ملکه انگلیس به اتهام سوء استفاده جنسی از این زن در دادگاه حضور یابد.

ویرجیانا رابرت در یک دادگاه آمریکایی شکایتی طرح نموده مبنی بر اینکه توسط جفری اپشتین، ثروتمند آمریکایی و یکی از دوستان شاهزاده اندرو، به عنوان برده جنسی نگهداری می شده است. این زن گفته است پس از اولین رابطه جنسی با شاهزاده انگلیسی 15 هزار دلار حق السکوت به وی داده اند.

این زن که هم اکنون 30 سال دارد گفته است که در سن 17 سالگی مجبور به برقراری ارتباط نامشروع با پرنس اندرو در لندن، نیویورک و جزیره ای در سواحل کارائیب شده است.

وکلای این زن طی نامه ای به کاخ باکینگهام خواهان حضور پرنس اندرو در دادگاه شده اند. پرنس اندرو ملقب به دوک یورک، دومین فرزند پسر ملکه الیزابت دوم است.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 895

به "پسر ملکه انگلیس به اتهام رسوایی جنسی به دادگاه فراخوانده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پسر ملکه انگلیس به اتهام رسوایی جنسی به دادگاه فراخوانده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید