شرایط جسمانی داوطلبان تزریق واکسن کرونا در روسیه

به گزارش کشتی کروز، بر اساس اطلاعات وزارت دفاع روسیه، شرایط سلامت داوطلبانی که در دو گروه جداگانه، در آزمایش تزریق واکسن ویروس کرونا شرکت نموده اند، خوب است و تا به امروز هیچ عارضه ای در آنها مشاهده نشده است.

شرایط جسمانی داوطلبان تزریق واکسن کرونا در روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تاس، وزارت دفاع روسیه گفت که شرایط سلامتی گروه های اول و دوم داوطلبان پس از واکسیناسیون علیه ویروس کرونا خوب و رضایت بخش است و همگی آنها تحت نظر متخصصین بیمارستان بوردینکو قرار دارند.

بر اساس این اطلاعات، تمامی داوطلبان پس از تزریق واکسن، هیچگونه عارضه یا عوارض جانبی را تجربه ننموده اند . متخصصین همچنان به مطالعه کامل طیف وسیعی از آزمایشات و پاسخ ایمنی این افراد به دارو ادامه می دهند.

به گفته یکی از پرشکان این بیمارستان، براساس نتایج معاینه داوطلبان و نظارت بر پارامترهای آزمایشگاهی، تا به امروز هیچ عارضه ای در آنها مشاهده نشده است، هیچیک از شرکت کنندگان درباره این آزمایش و شرایط بهداشتی شکایتی نداشته و همه آنها در سلامت کامل بسر می برند.

در بین داوطلبانی که حاضر به آزمایش تزریق واکسن ویروس کرونا شده اند ، افراد نظامی و غیرنظامی حضور دارند. تا به امروز دو گروه 12 نفره واکسیناسیون شده اند.

مقامات مسئول روسیه، پس از شروع این آزمایشات بالینی، ابراز امیدواری نموده اند که واکسن فراوری شده در روسیه برای ویروس کرونا در ماه آگوست و سپتامبر (شهریور ماه امسال) به فراوری انبوه رسیده و بتوان از آن برای واکسیناسیون عمومی استفاده کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1272

به "شرایط جسمانی داوطلبان تزریق واکسن کرونا در روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط جسمانی داوطلبان تزریق واکسن کرونا در روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید