وزارت ورزش: در جلسه سلطانی فر با پیشکسوتان استقلال نام گزینه مربیگری مطرح نشد

به گزارش کشتی کروز، روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان درباره جلسه روز گذشته وزیر ورزش با پیشکسوتان باشگاه استقلال توضیحاتی را ارائه کرد.

وزارت ورزش: در جلسه سلطانی فر با پیشکسوتان استقلال نام گزینه مربیگری مطرح نشد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به نقل از وزارت ورزش و جوانان، جلسه مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان با پیشکسوتان باشگاه استقلال به منظور بهره دریافت از نظرات بزرگان این باشگاه مردمی برگزار گردید.

سلطانی فر 2 ساعت مخاطب دغدغه های پیشکسوتان استقلال بود و در آینده ای نزدیک این ملاقات ها ادامه خواهد داشت. سامان یافتن مدیریتی و فنی تیم استقلال مبحث عمده این جلسه بود و هیچ صحبتی از گزینه ها یا شخصی خاص در حوزه فنی، مربیگری و مدیریت باشگاه مطرح نشد و با توصیه وزیر تصمیم گیری به هیئت مدیره و کمیته فنی با بهره گیری از نظر پیشکسوتان باشگاه استقلال سپرده شد.

در روز های گذشته تعدادی از مربیان سابق باشگاه استقلال برای سرمربیگری این تیم آمادگی خود را اعلام نموده بودند که تمامی موارد به کمیته فنی و هیئت مدیره استقلال انتقال داده شد.

وزارت ورزش و جوانان با جدیت به دنبال خصوصی شدن 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال است و با حفظ آرامش، تدبیر و دوری از حواشی در کنار هیئت مدیره 2 باشگاه خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 آبان 1399 بروزرسانی: 21 آبان 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1434

به "وزارت ورزش: در جلسه سلطانی فر با پیشکسوتان استقلال نام گزینه مربیگری مطرح نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزارت ورزش: در جلسه سلطانی فر با پیشکسوتان استقلال نام گزینه مربیگری مطرح نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید