هفته 21 لیگ دسته اول فوتبال، جنگ داغ برای تصاحب صدر جدول

به گزارش کشتی کروز، هفته بیست و یکم لیگ دسته اول فوتبال از عصر امروز شروع خواهد شد و به علت نزدیک بودن امتیازها، مدعیان قهرمانی برای ماندن در بالای جدول نیاز به پیروزی در بازی های خود دارند.

هفته 21 لیگ دسته اول فوتبال، جنگ داغ برای تصاحب صدر جدول

به گزارش خبرنگاران، هفته بیست و یکم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال عصر امروز (یکشنبه) و از ساعت 14 با 9 دیدار آغاز می شود که در مهمترین بازی گل ریحان البرز برای تصاحب صدر جدول نیاز به پیروزی برابر قشقایی شیراز دارد و این امر در صورتی محقق می شود که نیروی زمینی پیروز به شکست مس رفسنجان شود. همچنین در دیگر بازی پر اهمیت این هفته، خوشه طلایی ساوه به مصاف آلومینیوم اراک می رود. باید دید شاگردان فکری به فرایند خوب خود ادامه خواهند داد یا خیر.

گل ریحان البرز - قشقایی شیراز

شاگردان نصرتی که تا اینجای فصل پیروز به کسب 38 امتیاز در این رقابت ها شده و با یک امتیاز کمتر نسبت به مس رفسنجان، در رده دوم جدول قرار دارند، در این هفته برابر تیم قشقایی قرار گرفتند که با 23 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار گرفته است. قشقایی هفته قبل پیروز به شکست صدرنشین این رقابت ها شد و اگر این بازی را هم با پیروزیت پشت سر بگذارد، کار بزرگی انجام داده است. البته گل ریحان تا اینجای فصل متحمل شکست نشده است.

نیروی زمینی - مس رفسنجان

مس رفسنجان که با 29 امتیاز در صدر جدول این رقابت ها قرار گرفته است برای ماندن در جایگاه خود نیاز دارد برابر نیروی زمینی به پیروز برسد. شاگردان ربیعی هفته گذشته را با شکست 2 بر صفر برابر قشقایی پشت سر گذاشتند و این در حالی است که این سرمربی نتیجه تیم خود در آن بازی را عملکرد واقعی مس رفسنجان ندانست و به گفته او آنها به غرور خود باختند.

خوشه طلایی ساوه - آلومینیوم اراک

در دیگر دیدار جذاب این هفته از رقابت های لیگ دسته اول، خوشه طلایی ساوه، یکی از شانس های قهرمانی، برابر تیم خوب آلومینیوم به میدان خواهد رفت. خوشه طلایی با 35 امتیاز در رده چهارم و آلومنیوم با 31 امتیاز در رده هفتم جدول قرار گرفته است. خوشه طلایی برای ماندن در بین مدعیان و آلومینیوم برای صعود به پله های بالای جدول نیاز به این پیروزی دارد.

دیگر دیدارهای هفته بیست و یکم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال:

ملوان - فجر سپاسی

استقلال خوزستان - سپیدرود رشت

شهرداری تبریز - بادران تهران

سرخپوشان پاکدشت - مس کرمان

آرمان گهر - داماش گیلان

رایکا بابل - نود ارومیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 899

به "هفته 21 لیگ دسته اول فوتبال، جنگ داغ برای تصاحب صدر جدول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفته 21 لیگ دسته اول فوتبال، جنگ داغ برای تصاحب صدر جدول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید