نماینده عراقی، خروج نظامیان آمریکایی، دستور کار سفر الکاظمی به واشنگتن

به گزارش کشتی کروز، عضو کمیته روابط خارجی مجلس عراق از احتمال حضور هیئتی از مجلس عراق در جمع همراهان نخست وزیر این کشور در سفر به واشنگتن اطلاع داد.

نماینده عراقی، خروج نظامیان آمریکایی، دستور کار سفر الکاظمی به واشنگتن

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مهاجرت به آمریکا از طریق کالج هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، کمیته روابط خارجی مجلس عراق روز شنبه تاکید نمود که موضوع اخراج نظامیان آمریکایی از عراق از جمله اولویت های پفراینده های مورد بحث در دور بعدی مذاکراتی است که چند هفته قبل دور نخست آن به وسیله ویدئو کنفرانس برگزار گردید.

عامر الفایز عضو کمیته روابط خارجی مجلس عراق در گفت وگو با پایگاه خبری المعلومه سفر ماه جاری الکاظمی به واشنگتن را در چارچوب سفرهای خارجی پیش روی نخست وزیر این کشور به کشورهای همسایه، بعضی کشورهای عضو اتحادیه اروپا و خود آمریکا خواند و گفت که عراق درصدد تقویت روابط و گگرددن همکاری مالی و امنیتی با آنها و از جمله واشنگتن است.

وی سفر الکاظمی به واشنگتن را دارای ابعاد عظیم و ویژه در سطح امنیتی خواند و گفت: از جمله اولویت ها پفراینده های مورد بحث در واشنگتن، تدوین جدول زمانی خروج نظامیان آمریکایی از عراق است تا مباحث مربوط به دور نخست گفت وگو هم که چند هفته پیش به وسیله ویدئو کنفرانس برگزار گردید، تکمیل گردد.

الفایز گفت: انتظار می رود که هیئتی از مجلس عراق مرکب از نمایندگان فراکسیون های عظیم با هیئتی که قرار است با الکاظمی به واشنگتن سفر نمایند، همراه باشند.

ائتلاف الفتح به رهبری هادی العامری، فرمانده سازمان بدر زیرمجموعه سازمان الحشد الشعبی هم از نخست وزیر عراق خواسته است شخصیت هایی از این ائتلاف به منظور اطلاع از فرایند مذاکرات بغداد -واشنگتن با او به واشنگتن بفرایند.

وزیر خارجه عراق از سفر نخست وزیر این کشور به واشنگتن در ماه جاری میلادی(ژوئیه) به منظور تکمیل دور قبلی مذاکراتی اطلاع داد که ماه قبل به وسیله ویدئو کنفرانس درباره آینده همکاری های سیاسی، مالی و امنیتی میان دو کشور برگزار گردیده بود.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 10 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1286

به "نماینده عراقی، خروج نظامیان آمریکایی، دستور کار سفر الکاظمی به واشنگتن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده عراقی، خروج نظامیان آمریکایی، دستور کار سفر الکاظمی به واشنگتن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید