نصیری: انتخابات نشریات دانشگاه آزاد 12 اسفند برگزار می گردد ، 325 نشریه در سه سال گذشته مجوز گرفته اند

به گزارش کشتی کروز، مدیر کل فرهنگی دانشگاه آزاد پیرامون انتخابات نشریات این دانشگاه گفت: انتخابات نشریات دانشگاه آزاد سال جاری 12 اسفند به صورت الکترونیکی برگزار می گردد.

نصیری: انتخابات نشریات دانشگاه آزاد 12 اسفند برگزار می گردد ، 325 نشریه در سه سال گذشته مجوز گرفته اند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کالج های کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

رضا نصیری، مدیر کل فرهنگی دانشگاه آزاد در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران پیرامون انتخابات نشریات این دانشگاه گفت: انتخابات نشریات دانشگاه آزاد سال جاری 12 اسفند به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد.

نصری ادامه داد: برای دقت در انجام این انتخابات الکترونیکی ساز و کار پیش بینی نموده ایم و برآورد ما این است که مشارکت دانشجویان سال جاری در این انتخابات بیشتر از قبل خواهد بود. در دوره قبل نیز تشکیل هیئت نظارت بر نشریات دانشجویی به صورت الکترونیکی برگزار گردید و این دوره هم به همان روال خواهد بود؛ علاوه بر اینکه در حوزه نظارت بر انتخابات اقدامات بیشتری نسبت به قبل اجرا شده است.

مدیرکل فرهنگی دانشگاه آزاد توضیح داد: ما براساس آیین نامه نشریات دانشجویی هم برای اعتراض، هم برای رسیدگی به اعتراضات و هم برای اعلام نتیجه نهایی پروسه زمانی منظمی را تعریف نموده ایم.

وی با اشاره به اینکه از سال 95 به بعد دوره تحولی جدیدی در دانشگاه آزاد شکل گرفت، گفت: از زمان تاسیس دانشگاه آزاد تا سال 95 در مجموع 350 نشریه مجوز فعالیت داشته اند، اما در سه سال گذشته 325 نشریه به آن ها اضافه شده است؛ این یعنی حدودا به اندازه از ابتدای تاسیس دانشگاه آزاد تا سال 95 در این سه سال نشریه فراوری و مجوز گرفته است.

نصیری توضیح داد: در موضوع کانون های دانشجویی نیز به مانند نشریات پیشرفت خوبی داشته ایم در دانشگاه آزاد در یک سال گذشته 100 کانون معرفت رضوی شکل گرفته است.

مدیر کل فرهنگی دانشگاه آزاد گفت: این دانشگاه اقتضائات متفاوتی نسبت به دانشگاه های دولتی دارد؛ یکی از مشکلاتی که دانشگاه آزاد دارد، این است که توقف دانشجو در این دانشگاه بسیار کم است و ما دانشجوی خوابگاهی بسیار کم داریم هر چند که زیرساخت ها برای این موضوع فراهم است، اما شرایط این گونه شده. از طرفی هم تعداد دانشجویان مقطع ارشد و دکترا در دانشگاه آزاد بالا رفته و از آنجایی که سن تحصیلات تکمیلی، سن ازدواج و اشتغال است، مشارکت این دانشجویان در حوزه مسائل فرهنگی نسبت به دوره کارشناسی کمتر است.

وی اظهار داشت: با تمام این اوصاف سیستم دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به گذشته تغییر خوبی داشته است؛ برای مثال ما نمونه ای داشته ایم که درگذشته روسا و کارمندان دور هم جمع می شدند و برای خودشان مراسم روز دانشجو می گرفتند بدون اینکه دانشجو در این مراسم حضور داشته باشد. این موضوع در سه سال گذشته حل شده و تاکید ویژه ریاست دانشگاه و مسئولان در مشارکت دانشجویان در تمام برنامه های دانشجویی و فرهنگی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 979

به "نصیری: انتخابات نشریات دانشگاه آزاد 12 اسفند برگزار می گردد ، 325 نشریه در سه سال گذشته مجوز گرفته اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصیری: انتخابات نشریات دانشگاه آزاد 12 اسفند برگزار می گردد ، 325 نشریه در سه سال گذشته مجوز گرفته اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید