مورینیو: بازی خیلی خوبی مقابل آرسنال به نمایش گذاشتیم، کین و سون بازیکنانی در کلاس جهانی هستند

به گزارش کشتی کروز، سرمربی تیم فوتبال تاتنهام پس از رجحان تیمش مقابل توپچی های لندن از بازیکنانش و دو مهاجم گلزن خود تمجید کرد.

مورینیو: بازی خیلی خوبی مقابل آرسنال به نمایش گذاشتیم، کین و سون بازیکنانی در کلاس جهانی هستند

به گزارش خبرنگاران، ژوزه مورینیو در پی فزونی 2 بر صفر خانگی شب گذشته (یکشنبه) شاگردانش مقابل آرسنال در هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس و صعود به صدر جدول رده بندی این رقابت ها گفت: ما عملکرد خیلی خیلی خوبی از خود مقابل تیمی که احتمالاً به خاطر صندلی نه چندان خوبش در جدول رده بندی و امتیازی که دارد مورد انتقاد قرار خواهد گرفت، به نمایش گذاشتیم. با این حال از دید من آرسنال تیم خیلی خوبی است که با یک سرمربی خیلی خوب به روشی متفاوت بازی می نماید. آرسنال در جریان بازی قادر است تغییر روش بازی دهد، تیمی که قادر است با چهار یا پنج مدافع بازی کند. بنابراین بازی خیلی پیچیده ای برای ما بود. در نیمه اول ما خودمان در موقعیت برتر از حریف قرار دادیم. در نیمه دوم اما آنچه که آرسنال به ما دیکته کرد را پذیرفتیم.

وی همچنین در تمجید از هیونگ مین سون و هری کین که به درخشش خود ادامه دادند و در این بازی هم به ترتیب در دقایق 13 و 1+45 برای تاتنهام گلزنی کردند، گفت: کین و سون بازیکنانی در کلاس دنیای هستند. وقتی به جدول گلزنان نگاه می کنید، بازیکنانی هچون واردی، ژوتا، ژسوس، آگوئرو، رشفورد، مارسیال و کاوانی را می بینید که همگی مهاجمانی سطح بالا هستند، اما باز تأکید می کنم هری و سونی (سون) بازیکنانی در سطح کلاس دنیای هستند و حس خوبی نسبت به تیم دارند.

سرمربی پرتغالی تاتنهام همچنین در تمجید از هافبک دانمارکی اش که در سرانجام بازی به عنوان بهترین بازیکن زمین معرفی گردید، اظهار داشت: هوژبرگ بازیکن خیلی باهوشی است. او قدرت بازیخوانی بالایی دارد و درک خیلی خوبی از بازی دارد. به طور حتم پی یر روزی مربی خواهد شد. او همواره می پرسد که چرا ما فلان کار (کار تاکتیکی) را می کنیم. هوژبرگ به لحاظ فیزیکی هم قدرتمند است و از حیث فنی هم بهتر از چیزی است که مردم فکرش را می نمایند.

آقای خاص در سرانجام درباره پختگی تیمش و کورس برای قهرمانی گفت: در لیگ برتر ما در هر زمینی و مقابل هر تیمی ممکن است امتیاز از دست بدهیم، این اتفاق حتی ممکن است در خانه خود ما رخ دهد. ما در حال حاضر در شرایط خوبی به سر می بریم و تیم به لحاظ ذهنیتی در شرایط خوبی به سر می برد، اما باعث نمی گردد رویکرد ما تغییری کند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 دی 1399 بروزرسانی: 13 دی 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1545

به "مورینیو: بازی خیلی خوبی مقابل آرسنال به نمایش گذاشتیم، کین و سون بازیکنانی در کلاس جهانی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورینیو: بازی خیلی خوبی مقابل آرسنال به نمایش گذاشتیم، کین و سون بازیکنانی در کلاس جهانی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید