ممنوع الخروجی شبانه استراماچونی!

به گزارش کشتی کروز، آندره آ استراماچونی آذر سال گذشته در اعتراض به مشکلاتی که باشگاه استقلال برایش ایجاد نموده بود، تهران را ترک کرد و دیگر حاضر نشد با آبی پوشان پایتخت همکاری کند. در رابطه با اتفاقاتی که آن موقع رخ داد، خبر ورزشی به طور کامل تمام قضایا را پوشش داد ولی عصر دیروز متوجه نکته بسیار مهمی پیرامون آن ماجرا شدیم که تا امروز هرگز رسانه ای نشده است. اتفاقی که البته خوشحالیم با هوشیاری دستگاه قضایی کشورمان رخ نداد وگرنه باعث آبروریزی برای فوتبال ایران می شد.

ممنوع الخروجی شبانه استراماچونی!

طرح ممنوع الخروجی شبانه

استراماچونی بسیار عصبانی بود و به همین خاطر تحت هیچ شرایطی دیگر نمی خواست در تهران بماند. شبی که او قصد ترک کشورمان را داشت، امیرحسین فتحی خیلی کوشش کرد با او دیدار کند، اما این اتفاق رخ نداد. حالا از اینجای داستان را به نقل از یکی از نزدیکان باشگاه استقلال که آن موقع کاملاً در جریان پرونده بود، برای تان نقل می کنیم:

ابتدا یکی از معاونان باشگاه به اردوی تیم رفت و از بازیکنان خواست بیانیه ای علیه سرمربی نوشته و او را بابت رها کردن استقلال در آستانه بازی با پیکان به شدت مورد انتقاد قرار بدهند، اما هیچ کدام از آبی پوشان زیر بار چنین کاری نرفته و حتی به آقای معاون گفتند: به جای این کارها، به منزل استراماچونی بروید و با خودش مستقیم صحبت کنید تا مشکل حل گردد. وقتی مدیران باشگاه از طرح صدور بیانیه به دلیل عدم همراهی بازیکنان ناامید شدند، جهت خانه سرمربی ایتالیایی را در پیش گرفتند تا بتوانند رضایتش را جلب نمایند ولی متوجه شدند استراماچونی اصلاً منزل نیست و به هتلی در نزدیکی فرودگاه رفته تا بامداد فردا تهران را ترک کند. همان زمان بعضی از مدیران باشگاه استقلال به صرافت افتادند تا به وسیله مقامات بالاتر، شبانه مرد ایتالیایی را ممنوع الخروج نموده و با این راه چاره، فعلاً مانع خارج شدن او از ایران شوند تا بتوانند سر فرصت (و البته با توجه به ممنوع الخروجی) از موضع بالا با او وارد مذاکره شوند، اما نقشه آن ها کاملاً نقش بر آب شد چون...

هوشیاری دستگاه قضایی؛ این کار باعث آبروریزی می گردد

برای ممنوع الخروج کردن افراد حکم قضایی ضروری است ولی عوامل قوه قضاییه با اتخاذ تصمیمی کاملاً درست و منطقی به هیچ عنوان با ممنوع الخروج کردن استراماچونی موافقت ننموده و چنین کاری را غیرقانونی تلقی کردند. مقامات قوه قضاییه در پاسخ به درخواست جلوگیری از خارج شدن استرا اعلام کردند این مربی از نظر قانونی جرمی مرتکب نشده که مانع خروجش بشوند. از طرف دیگر، انجام چنین کاری بدون آنکه فرد مرتکب جرمی شده باشد، باعث آبروریزی برای فوتبال ایران در مجامع بین المللی می گردد به همین خاطر چنین کار غیرقانونی را انجام نمی دهند. حتی شنیدیم دست اندرکاران قوه قضاییه به آن هایی که خواستار ممنوع الخروج کردن مرد ایتالیایی شده بودند، گفتند : مسئله را به طور کاملاً قانونی حل کنید. اگر به او بدهکار هستید، طلبش را بپردازید و اگر طلبکارید، در فیفا طرح دعوا نموده و به حق خودتان برسید ولی از ما انتظار نداشته باشید برای تان کار غیرقانونی انجام بدهیم، چون چنین کاری را هرگز نخواهیم کرد.

به این ترتیب توسل بعضی از مدیران باشگاه استقلال به راه های عجیب و غریب برای حفط استرا ره به جایی نبرد، او به راحتی از کشور خارج شده و هوشیاری دستگاه قضایی کشور موجب جلوگیری از یک آبروریزی عظیم برای فوتبال ایران شد.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 21 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1129

به "ممنوع الخروجی شبانه استراماچونی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوع الخروجی شبانه استراماچونی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید