معمای آمدن و رفتن ناگهانی فتح الله زاده به استقلال

به گزارش کشتی کروز، علی فتح الله زاده بعد از مدت ها بار دیگر سکان مدیریت باشگاه استقلال را بدست گرفت اما در اقدامی عجیب درحالی که بعد از پذیرش این مسئولیت دو هفته نگذشته بود از این سمت استعفا کرد تا سوالات زیادی را در اذهان به وجود بیاورد.

معمای آمدن و رفتن ناگهانی فتح الله زاده به استقلال

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، علی فتح الله زاده روز هشتم اسفند ماه به عنوان سرپرست باشگاه استقلال انتخاب شد تا به نوعی این باشگاه را از بحرانی که طی ماه های اخیر با آن روبرو بود را خارج کند.

سرپرست باشگاه استقلال در همان ابتدای ورودش به باشگاه جلسات متعددی را با بعضی پیشکسوتان و سرمربی و کاپیتان این تیم برگزار کرد اما بعد از چند روز به یکباره به دلیل یک بیماری از محافل فوتبال دور شد.

وی بعد از حضور در باشگاه استقلال با شکایت وینفرد شفر و دستیارانش، بویان، جباروف، منشا و باشگاه پاختاکور روبرو شد ضمن آنکه در این بین متوجه شد این باشگاه یک بدهی 1.5 میلیاردی به کمیته شرایط فدراسیون فوتبال دارد.

فتح الله زاده که به مرد دسته چک و بمب ترکاندن در استقلال معروف بود در این مقطع هرگز تصور نمی کرد با این مسائل روبرو گردد و بعد از آنفولانزای سختی که با آن روبرو شد و نزدیکانش چندین بار تاکید نمودند این بیماری کرونا نیست، حدود 5 روز پیروز نشد در باشگاه استقلال حضور پیدا کند و در نهایت بعد از 16 روز حضور در این باشگاه از سمت خود استعفا داد.

  • باشگاه استقلال: در هر 3 جام مدعی قهرمانی هستیم

با کناره گیری فتح الله زاده چند سوال به وجود می آید که شاید تنها خود وی می تواند به آنها پاسخ بدهد. اول اینکه مدیر محبوب استقلالی ها که به خوبی می دانست این باشگاه چه مسائلی دارد و حتی در روز اول حضورش در باشگاه در جمع خبرنگاران به این موضوع تاکید نمود، چرا چنین مسئولیت سنگینی را پذیرفت؟

دومین سوال این است که آیا بیماری فتح الله زاده آنقدر جدی بود که وی قید حضور در این باشگاه را زد؟ معمولا فرایند درمان یک آنفولانزا بین 4تا 5 روز بیشتر طول نمی کشد اما سرپرست باشگاه استقلال از دوشنبه گذشته در محل این باشگاه حضور نداشت و همین غیبت باعث شد تا عده ای تصور نمایند فتح الله زاده به دلیل مسائل زیاد شانه خالی نموده است.

سوال دیگر این است که آیا ظرفیت مرد کارکشته استقلال که در بحران های چندین سال گذشته شایعه حضورش در این باشگاه مطرح می شدهمین 16 روز بود و آیا وی نمی توانست در ایامی که مسابقات هم تعطیل بود آرام آرام برنامه هایش را اجرا کند؟

سوالاتی از این قبلی زیاد است اما به نظر می رسد جدایی ناگهانی فتح الله زاده آن هم در شرایطی که وی سال ها برای رسیدن به جایگاه مدیریت در استقلال منتظر مانده بود تنها به دلیل بیماری نبود. شاید حاجیِ استقلالی ها برگشت به این تیم را نوعی ریسک می دانست اما این ریسک قطعا به منزله انتها او در مدیریت باشگاه استقلال برای همواره است.

  • جانشین فتح الله زاده از بانک سرمایه می آید
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1045

به "معمای آمدن و رفتن ناگهانی فتح الله زاده به استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معمای آمدن و رفتن ناگهانی فتح الله زاده به استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید