مذاکرات آمریکا و طالبان درباره چگونگی امضای توافقنامه ادامه دارد

به گزارش کشتی کروز، بعضی رسانه های افغان خبر می دهند که مذاکرات طالبان و هیئت آمریکایی روز گذشته ساعت ها ادامه داشت و دو طرف امروز نیز با یکدیگر ملاقات می نمایند.

مذاکرات آمریکا و طالبان درباره چگونگی امضای توافقنامه ادامه دارد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط سنی تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران، در حالی که رسانه ها از نزدیک بودن توافق آمریکا و طالبان خبر می دهند اما طالبان از اظهارنظر رسمی درباره فرایند صلح اجتناب می نماید و یک رسانه افغان از ادامه مذاکرات دو طرف اطلاع داد.

نن تکی آسیا به نقل از منابع طالبان نوشت که مذاکرات روز گذشته آمریکا و طالبان 12 ساعت طول کشید و گفت وگوها نیز بر امضای توافقنامه صلح تمرکز داشت.

این رسانه نوشت ادامه داد که هیئت مذاکره کننده طالبان و تیم مذاکره کننده آمریکا امروز نیز برای نهایی کردن بیانیه ها ملاقات خواهند کرد.

مقامات آمریکایی و یا طالبان بطور رسمی این موضوع را تایید نکرده اند اما اخیراً رویترز نیز به نقل از یکی از سخنگویان وزارت خارجه آمریکا نوشته بود که مذاکرات آمریکا و طالبان درباره چگونگی کاهش خشونت ها ادامه دارد.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 932

به "مذاکرات آمریکا و طالبان درباره چگونگی امضای توافقنامه ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مذاکرات آمریکا و طالبان درباره چگونگی امضای توافقنامه ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید