مخالفت درویش با جدایی اکبری از سایپا و دبیرکلی فدراسیون والیبال

به گزارش کشتی کروز، مدیرعاملی باشگاه سایپا در مورد خبرهای شکایت دو والیبالیست خارجی فصل گذشته این تیم پاسخ داد.

مخالفت درویش با جدایی اکبری از سایپا و دبیرکلی فدراسیون والیبال

به گزارش خبرنگاران، چند روزی است که اخباری مبنی بر شکایت دو بازیکن خارجی فصل گذشته تیم والیبال سایپا ایوان استانف و ونلین کادانکوف از این تیم به دلیل دریافت نکردن مطالباتشان منتشر شده و گفته می گردد در صورت پرداخت نشدن این مبالغ امکان جریمه فدراسیون والیبال ایران وجود دارد.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه سایپا در گفت و گو با خبرنگاران، در مورد موضوع مطرح شده شرح داد: قرارداد به صورت دلاری یا یورویی وجود نداشت و مبلغ باقی مانده به صورت ریالی بود که چک آن را داده ایم تا در هفته پیش رو تسویه گردد.

او در پاسخ به این سوال که مبالغ باقی مانده چقدر بود؟ گفت: در حال حاضر یادم نیست اما یکی از این چک ها پاس نشده بود که در هفته آینده این مشکل رفع می گردد.

گفته می گردد پیمان اکبری سرمربی تیم والیبال سایپا از اصلی ترین گزینه ها برای دبیری فدراسیون والیبال است اما رضا درویش علاقه زیادی به جدایی اکبری از این تیم ندارد. او در واکنش به این موضوع که آیا عدم رضایت او صحت دارد؟ شرح داد: این موضوع صحت دارد چون الآن در اوج مسابقات قرار داشته و به مرحله پلی آف نزدیک می شویم. همچنین باید بگویم که ما آقای اکبری را آورده ایم تا از او استفاده کنیم و رضایت به جدایی او چندان عاقلانه نیست.

درویش در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد تیم سایپا در لیگ برتر والیبال رضایت دارد؟ شرح داد: متأسفانه نتایج آنگونه که باید رقم نخورد و راضی کننده نیست. ما در اول فصل پاسور نداشتیم و پیمان اکبری هم دیر به تیم اضافه شدند که همین مسائل کار را سخت کرد. ولی خوشبختانه الان با اضافه شدن امیر حسینی به عنوان پاسور شرایط بهتر شده و سعی می کنیم در مرحله پلی آف این نتایج را جبران کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 276

به "مخالفت درویش با جدایی اکبری از سایپا و دبیرکلی فدراسیون والیبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخالفت درویش با جدایی اکبری از سایپا و دبیرکلی فدراسیون والیبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید