محدودیت 4 روزه در 15 استان ترکیه به دلیل کرونا

به گزارش کشتی کروز، بر اساس بخش نامه وزارت کشور ترکیه، مقررات محدودیت رفت وآمد برای مقابله با گسترش ویروس کرونا از نخستین بامداد 16 ماه می به مدت چهار روز در 15 استان آغاز شده و نیمه شب 19 می انتها می یابد.

محدودیت 4 روزه در 15 استان ترکیه به دلیل کرونا

به گزارش ایلنا به نقل از آناتولی، بر اساس بخش نامه وزارت کشور ترکیه، مقررات محدودیت رفت وآمد برای مقابله با گسترش ویروس کرونا از نخستین بامداد 16 ماه می به مدت چهار روز در 15 استان آغاز شده و نیمه شب 19 می پایان می یابد.

این مقررات در استان های آنکارا، بالیک اسیر، بورسا، غازی آنتپ، استانبول، ازمیر، کایسری، کوجاایلی، قونیه، مانیسا، ساکاریا، سامسون، وان و زونگولداغ اعمال می شود.

طبق این بخش نامه روزهای دوشنبه و سه شنبه پیش رو، فروشگاه های مواد غذایی، میوه فروشی ها و قصابی ها از ساعت 10 تا 16 فعالیت خواهند کرد.

همچنین روزهای آخر هفته، شهروندان از خانه خارج نخواهند شد، اما شهروندان می توانند روزهای دوشنبه و سه شنبه (به جز سالمندان 65 ساله و بالاتر و جوانان زیر 20 سال) بدون استفاده از خودروی شخصی به استثنای معلولان از نزدیک ترین بازار و فروشگاه های مواد غذایی خرید کنند.

از سوی دیگر، به دنبال افزایش دمای هوا رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه اجازه خروج سالمندان 65 ساله و بالاتر را برای روزهای شنبه و یکشنبه بین ساعات 12 تا 18 صادر کرد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 21 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1192

به "محدودیت 4 روزه در 15 استان ترکیه به دلیل کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدودیت 4 روزه در 15 استان ترکیه به دلیل کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید