مجلس برای اصلاح و تصویب قوانین در حوزه گردشگری آماده است

به گزارش کشتی کروز، سخنگوی فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی برای اصلاح و تصویب قوانین حوزه گردشگری اعلام آمادگی کرد.

مجلس برای اصلاح و تصویب قوانین در حوزه گردشگری آماده است

با وبسایت گردشگری تریپ ادوایزر همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، سید حمایت میرزاده در همایش سرمایه گذاری گردشگری شرق کشور که با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، استاندار خراسان رضوی به همراه استانداران شرق کشور و مدیران کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شرق کشور در هتل پارس مشهد برگزار گردید، به نقش مجلس اشاره نمود و گفت: مجلس نقش نظارتی دارد و باید بداند در نقش مطالبه گری از کی بپرسد و کجا مستقیم جوابگو باشد، از همین رو برای مطالبات گردشگری کشور و مردم وزارت خانه باید جوابگو باشد.

سخنگوی فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: افرادی که در فراکسیون گردشگری حضور دارند، در حوزه گردشگری بسیار فعال و هدفمند امور خود را پیش می گیرند، ولی تغییر این فراکسیون به کمیسیون، بسیار بهتر است چرا که اگر ما بخواهیم جایگزینی برای نفت داشته باشیم، چه جایگزینی بهتر از گردشگری است؟ و برای آنالیز هرچه بهتر این مورد، احتیاج است که کمیسیون تشکیل گردد.

او با اشاره به تعطیلی پنجشنبه ها توضیح داد: این تعطیلی ضمن یاری به حفظ نهاد خانواده ها به بحث گردشگری هم یاری می نماید.

میرزاده با اشاره به موازی کاری ها و بروکراسی اداری که به بخش خصوصی لطمه می زند، اظهار داشت: با هر کسی که روبرو می شوید در توضیح وظایف او طرح مشکل کنید، مجلس وظیفه اش قانون گذاری و نظارت بر حسن اجرای قانون است.

سخنگوی فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در اموری چون لغو قانون، اصلاح قانون و وضع قانون جدید کمیسیون می تواند یاری حال باشد. همچنین قانونی که وضع شده و اجرا نمی گردد و یا غلط و ناقص اجرا می گردد را به ما گزارش دهید تا آنالیز کنیم.

در انتها این همایش تمبر یادبود همایش سرمایه گذاری گردشگری منطقه شرق کشور و نیز آلبوم فرصت های سرمایه گذاری گردشگری شش استان کشور شامل استان های خراسان رضوی ، خراسان شمالی ، خراسان جنوبی، سمنان، کرمان و سیستان و بلوچستان رونمایی شد.

در این همایش نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی، استانداران شش استان شرق کشور، معاونان استانداران و مدیران کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ها شرق کشور حضور داشتند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 625

به "مجلس برای اصلاح و تصویب قوانین در حوزه گردشگری آماده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجلس برای اصلاح و تصویب قوانین در حوزه گردشگری آماده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید