مثل ایتالیا لیگ فوتبال را لغو کنیم، مگر آدم آهنی هستیم؟

به گزارش کشتی کروز، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، جواد نکونام درباره تمرینات و شرایط تیم فولاد گفت: جا دارد در ابتدا مصیبت وارده را به آقای حمید رجبی مربی فولاد تسلیت بگویم و از خداوند برای عموی بزرگوار ایشان طلب آمرزش داریم و برای آقای رجبی و دیگر بازماندگان از پیشگاه الهی صبر مسئلت می کنیم.

مثل ایتالیا لیگ فوتبال را لغو کنیم، مگر آدم آهنی هستیم؟

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا تابستان 99 از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

سرمربی فولادخوزستان درباره انجام ملاقاتهای لیگ برتر بدون حضور تماشاگران گفت: خیلی خوب است مسئولان به فکر سلامتی طرفداران هستند و به نظرم این یک تصمیم خوب بوده اما سوال این است که جان بازیکنان و دیگر اعضای تیم مهم نیست؟ هر تیم برای یک ملاقات خارج از خانه باید با هواپیما مسافرت کند، در هتل مستقر گردد و مدام با دیگر اعضای جامعه در تماس باشد. این به هیچ وجه خوب نیست.

نکونام اضافه نمود: من از مسئولان سوالاتی دارم؛ مگر داخل هواپیما آلودگی نیست؟ مگر داخل جاهای عمومی آلودگی نیست؟ مگر مربیان ،مدیریت و کادر تیم جزو مردم نیستند؟ مگر ما احتیاج به پیشگیری نداریم؟ حتماً باید چند نفر مبتلا شوند تا به فکر بیافتیم؟ ما ورزش می کنیم که مردم شاد باشند و نشاط در جامعه به وجود بیاید. ما هم از مردم هستیم. بازیکنان نیز هم خانواده دارند و هم دوست و هم فامیل. این خوب نیست که آنها هم در خطر ابتلا به بیماری باشند. وقتی شهر را قرنطینه می نمایند ، یعنی تمام مردم در معرض بیماری هستند. آقایان لطفاً به فکر باشید و فکر نکنید بازیکنان و مربیان و مسئولان یک تیم آدم آهنی هستند!

نکونام در انتها گفت: فکر می کنم بهتر باشد که بازی ها کاملا لغو گردد. شنیده ام که بازی های سری آ ایتالیا نیز لغو شده است، خوب است که از کارهای خوب همواره الگو برداری کنیم. از روز شنبه کل بازی های لیگ چین هم لغو شده است. می دانیم فرصت برای اتمام لیگ کم است اما سلامتی همه مردم، بازیکنان و تماشاگران خیلی اهمیت دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 964

به "مثل ایتالیا لیگ فوتبال را لغو کنیم، مگر آدم آهنی هستیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مثل ایتالیا لیگ فوتبال را لغو کنیم، مگر آدم آهنی هستیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید