مبارزه کاپیتان پیشین تیم ملی کاراته ایران برابر حریف کانادایی

به گزارش کشتی کروز، به گزارش خبرنگاران، مازیار الهامی که بعد از کناره گیری از تیم ملی کاراته به ورزشهای رزمی حرفه ای روی آورده و در رشته MMA فعالیت می نماید، راهی تایلند شد تا در چارچوب لیگ و تورنمنت بزرگ ژاپنی WMO به رقابت بپردازد. این تورنمنت شنبه 10 فروردین ماه به میزبانی تایلند برگزار می گردد.

مبارزه کاپیتان پیشین تیم ملی کاراته ایران برابر حریف کانادایی

از سفر با تور کانادا نوروز لذت ببرید.

الهامی در این رقابت ها قرار است به مصاف ولیور رزمی کاری از کشور کانادا برود. این تورنمنت با حضور هشت رزمی کار برگزار و نفرات برتر به لیگ اصلی ژاپن راه خواهند یافت. کاپیتان سابق تیم ملی کاراته کشورمان در وزن 90- کیلوگرم در این رویداد سه بار به روی رینگ می رود.

این ملی پوش سابق کاراته در این خصوص گفت: پیش از این در چارچوب سازمان FFC به مصاف نماینده ترکمنستان رفتم و این رقیب را در کمتر از یک دقیقه شکست دادم، امیدوارم که بتوانم این رقابت ها را نیز با پیروزیت پشت سر بگذارم. چون من در این رقابت ها به اهداف بزرگ تری فکر می کنم.

الهامی ادامه داد: هزینه حضور در این تورنمنت ها بسیار سنگین است و من باید با هزینه های شخصی در چنین تورنمنت هایی شرکت کنم. خوشبختانه برای حضور در این مسابقات با حمایت های مالی دکتر جوادفرد پیروز به حضور در این رقابت ها شدم. از مجموع تجهیزات پزشکی دکتر پن که در این مدت حامی بنده بوده تشکر می کنم.

این رزمی کار در انتها گفت: ورزش ما در شرایط سختی از لحاظ مالی قرار گرفته است و این گونه حمایت های مالی از سوی اسپانسرها باعث می گردد برای ادامه راستا انگیزه پیدا کنیم. امیدوارم که بتوانم با شکست حریفانم در این رقابت ها پرچم کشورمان را در میادین بین المللی به نمایش در بیاورم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 598

به "مبارزه کاپیتان پیشین تیم ملی کاراته ایران برابر حریف کانادایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مبارزه کاپیتان پیشین تیم ملی کاراته ایران برابر حریف کانادایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید