مبارزه با استکبار جهانی مستلزم مبارزه با اشرافیت داخلی است، اشرافیت داخلی نماینده استکبار جهانی در داخل کشورند

به گزارش کشتی کروز، ملت عظیم ایران و مسئولین دلسوز نظام مطلع باشند که مبارزه با استکبار جهانی مستلزم مبارزه با اشرافیت داخلی ست و اشرافیت داخلی که بویی از قیام و مبارزه نبرده اند بدانند که خواسته یا ناخواسته نماینده استکبار جهانی در داخل کشورند و بفهمند علت سازش طلبی خود را.

مبارزه با استکبار جهانی مستلزم مبارزه با اشرافیت داخلی است، اشرافیت داخلی نماینده استکبار جهانی در داخل کشورند

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار دنیای بیانیه ای از قرار ذیل صادر کرد:

الَّذینَ آمَنوا یُقاتِلونَ فی سَبیلِ اللَّهِ ۖ وَالَّذینَ کَفَروا یُقاتِلونَ فی سَبیلِ الطّاغوتِ فَقاتِلوا أَولِیاءَ الشَّیطانِ ۖ إِنَّ کَیدَ الشَّیطانِ کانَ ضَعیفًا

کسانی که ایمان دارند،درراه خدا پیکار می نمایند و آنها که کافرند، در راه طاغوت؛ پس شما با یاران شیطان پیکار کنید؛ زیرا نقشه شیطان، ضعیف است. (نساء- 76)

13آبان ماه، جلوه دیگری از رویایی دو جبهه حق و باطل در تاریخ انقلاب اسلامی ایران در به سرانجام رساندن حیات سیاسی رژیم استکباری آمریکا در ایران و شروعگر تحول عمیق و بنیادین در جهت نمایان ساختن ماهیت خبیث و فتنه انگیز امریکاست. ملت غیور ایران در این روز ثابت کرد که در مبارزه با استکبار و ایادی آنان عزمی جدی داشته و بر این باورند که استکبارستیزی و مقابله با هرگونه زورگویی و ارعاب ملت ها با فلسفله وجودی انقلاب اسلامی پیوندی ناگسستنی دارد.

یوم الله 13ابان ،یادآور سه رخداد عظیم و موثر در فرایند تکاملی و آرمانی انقلاب اسلامی از تبعید حضرت امام (ره) به ترکیه در سال 1343 و کشتار وحشیانه دانش آموزان انقلابی در سال 1357 توسط دژخیمان رژیم وابسته و جلاد شاه تا تسخیر انقلابی و حماسی جاسوس خانه آمریکا در تهران در سال 1358 است؛ در واقع سرشروع پیدایش و بلوغ گفتمان استکبارستیزی و مقاومت ضد آمریکایی در دوره نوین تاریخی و چه بسا فراتر از جغرافیای انقلاب اسلامی و مرزهای ایران عزیز به شمار می رود.

امروز با جرأت می توان صدای خرد شدن استخوان رژیم کودککش آمریکا و فریاد تنفر ملت ها از حکام کاخ سفید(بخوانید خانه پوشالی) را شنید تا آنجا که امام خامنه ای دامت برکاته فرمودند: سیزده آبان فرو ریختن هیمنه سلطه آمریکائی و استکبار آمریکائی در ایران و در دنیا بود.

مردم دلیر و مطلع ایران به دشمنان زبون و اربابان آمریکایی نیز هشدار می دهد چهل سالگی دوم نظام اسلامی شروع شده و به قول رهبر و مقتدایمان دوران پختگی و نشاط انقلاب با قدرت، با حفظ استعدادها و با برافراشته بودن پرچم های اصلی، همچنان دارد به پیش می رود.

امروز همه ما مردم مسائل پیش آمده را می دانیم و طبق تجربه این چند سال متوجه شده ایم راه خروج از مسائل سیاسی و مالی و اجتماعی مذاکره و کوتاه آمدن از آرمان های انقلاب و دادن امتیاز به غربی ها نیست بلکه اعتماد بر بازوان پر توان متخصصان و مهندسان با استعداد ایرانی و استفاده از منابع و توان فوق العاده فراوری داخلی است.

جمهوری اسلامی ایران دارای منابع و معادن بسیار غنی و پرورش دهنده متخصصان صنعتی و حقوقی و پزشکی بی نظیر است که بار ها دنیایان، از دست آورد ها و سرعت پیشرفت و موفقیتشان متحیر شده اند. اگر به همه این داشته ها ،موقعیت جغرافیایی خاص و استراتژیک ایران ، هم از لحاظ نظامی وهم از لحاظ تجاری را اضافه کنیم ،متوجه میشویم که پارادوکس شرایط امروز کشور به خصوص اقتصادمان نتیجه نفوذ و مذاکره و اعتماد به کشور های اروپایی در سال های گذشته است.

کسی تصور نکند که ما راه سازش با دنیاخواران را نمی دانیم ولی هیهات که خادمان اسلام به ملت خود خیانت نمایند... اگر بند بند استخوان هایمان را جدا سازند، اگر سرمان را بالای دار برند، اگر زنده زنده در شعله های آتشمان بسوزانند، اگر زن و فرزندان و هستیمان را در جلوی دیدگانمان به اسارت و غارت برند هرگز امان نامه کفر و شرک را امضا نمی کنیم. (صحیفه امام، ج21،ص98)

سد کردن راه نفوذ سیاسی و تسلط امریکا بر ایران به وسیله عدم مذاکره با شیطان عظیم، سیاستی منطبق بر مبانی مستحکم دینی و عقلانی است که گفتمان مقاومت را به عنوان گفتمان ایستادگی برابر مستکبرین و ظالمان و غلبه بر راهبرد تحریم و فشار حداکثری معرفی و اراده پولادین و اقتدار و عزتمندی نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران را برابر خوی استعماری و دیکتاتوری امریکا به نمایش می گذارد.

ملت عظیم ایران و مسئولین دلسوز نظام مطلع باشند که مبارزه با استکبار دنیای مستلزم مبارزه با اشرافیت داخلی ست و اشرافیت داخلی که بویی از قیام و مبارزه نبرده اند بدانند که خواسته یا ناخواسته نماینده استکبار دنیای در داخل کشورند و بفهمند علت سازش طلبی خود را. جنگ ما جنگ عقیده است مروجین اسلام امریکایی که ارزشهای انقلاب را هدف قرار داده اند بدانند که از تیررس انقلابیون مکتب خمینی در امان نخواهند ماند.

در سرانجام ضمن گرامیداشت این روز عظیم و عرض ارادت خدمت پدیدآورندگان آن و شهدای این راه مقدس، یادآور می شویم که سلامت و صلح دنیا بسته به انقراض مستکبرین است و از این رو کوبنده تر از پیش اعلام میداریم که تا شرک و کفر هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 آذر 1399 بروزرسانی: 11 آذر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1476

به "مبارزه با استکبار جهانی مستلزم مبارزه با اشرافیت داخلی است، اشرافیت داخلی نماینده استکبار جهانی در داخل کشورند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مبارزه با استکبار جهانی مستلزم مبارزه با اشرافیت داخلی است، اشرافیت داخلی نماینده استکبار جهانی در داخل کشورند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید