ماموریت مجمع به وزارت امور خارجه در خصوص لایحه پالرمو

به گزارش کشتی کروز، یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به مامورت مجمع به وزارت امور خارجه در خصوص لایحه پالرمو یادآور شد که به هر حال این موضوع در مجمع تشخیص مصلحت نظام مسکوت نمی ماند.

ماموریت مجمع به وزارت امور خارجه در خصوص لایحه پالرمو

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران حسین مظفر در پاسخ به پرسشی در ارتباط با موضوع آنالیز پالرمو در مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: فضای عمومی مجمع نسبت به این موضوع مثبت نبود.

وی ادامه داد: مسئولین نتوانستند اعضای مجمع را قانع نمایند که عضویت ما در پالرمو دستاورد دارد و اشکالی در اقتصاد ما ایجاد نمی نماید.

این فعال سیاسی گفت: این موضوع آنالیز شد اما رای گیری رسمی نشد. علت این بود فرصتی داده گردد به وزارت خارجه و مسئولان دولتی تا با اروپا و اتحادیه اروپا صحبت نمایند بگویند ایران مسیری را طی نموده شما هم قدم هایی بردارید تا فضا اگر مثبت شد بتواند زمینه رای گیری فراهم گردد.

مطفر سپس گفت: در ارتباط با پالرمو غیر رسمی آنالیز ها اجرا شده است اما رسما رای گیری نشده است. به هر حال این موضوع در مجمع تشخیص مصلحت نظام مسکوت نمی ماند.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بسیاری از محتوای لوایح چهارگانه مثل قانون پولشویی و مبارزه با تروریست را به صورت قانون داخلی است تصویب نموده است.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه ایا مجمع هزینه رد پالرمو را قبول می نماید گفت: چرانکند؛ مجمع استدلال های روشن خود را دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 696

به "ماموریت مجمع به وزارت امور خارجه در خصوص لایحه پالرمو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماموریت مجمع به وزارت امور خارجه در خصوص لایحه پالرمو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید