ماموران آتش نشانی کانادا مسئول انفجار قطار کبک

به گزارش کشتی کروز، خبرنگاران: مدیر شرکت آمریکایی درگیر در پرونده انفجار اخیر قطار در کانادا طی اظهاراتی ماموران آتش نشانی این کشور را مسئول این حادثه معرفی کرد.

ماموران آتش نشانی کانادا مسئول انفجار قطار کبک

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، ادوارد بورکارد مدیر شرکت آمریکایی خطوط راه آهن مونترال، مین و آتلانتیک طی اظهاراتی ماموران آتش نشانی کانادا را مسئول حادثه انفجار قطار در شهر لاک مگانتیک در ایالت کبک، معرفی کرد.

بورکارد تاکید نمود که ماموران آتش نشانی زمانی که این قطار در نانت در 13 کیلومتری غرب لاک مگانتیک توقف داشته است، ترمزهای آن را آزاد کردند.

این در حالی است که پلیس کانادا روز گذشته (سه شنبه) تحقیقات جنایی درباره انفجار این قطار که تاکنون منجر به کشته شدن 15 تن و مفقود شدن حدود 40 تن دیگر شده است را شروع کرد. حدود 20 افسر پلیس نیز در این شهر به دنبال هر نوع مدرکی هستند که بتواند به روند این تحقیقات یاری کند.

بازرسان پلیس معتقدند این حادثه با وجود وحشتناک بودن ماهیت تروریستی نداشته است. با اینحال مقامات پلیس اعلام کردند در این حادثه مدارکی وجود دارد که حاکی از انگیزه های خرابکارانه است و همین مساله احتمال عمدی بودن این حادثه را افزایش می دهد.

در پی این حادثه نزدیک به یک سوم جمعیت این شهر 6هزار نفری از این شهر خارج شده و آتش نشان های کانادایی و حتی آمریکایی تمام کوشش خود برای مهار این آتش عظیم را انجام دادند.

منبع: تسنیم
انتشار: 7 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 385

به "ماموران آتش نشانی کانادا مسئول انفجار قطار کبک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماموران آتش نشانی کانادا مسئول انفجار قطار کبک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید