لزوم استفاده از مشارکت مردم در تامین سلامت وامنیت غذایی جامعه

به گزارش کشتی کروز، به گزارش خبرنگاران و به نقل از استانداری زنجان؛ فتح الله حقیقی در مراسم افتتاح آزمایشگاه و درمانگاه شیمی درمانی مهرانه زنجان، وجود 120 هزار خیر عضو انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی مهرانه زنجان را بسیار ارزشمند دانست و اضافه نمود: وجود این تعداد از خیّر نشان دهنده توانمندی، سخاوت و روح بزرگ مردم زنجان است و باید از این توانمندی عمومی در سایر ابعاد توسعه استان نیز استفاده کرد.

لزوم استفاده از مشارکت مردم در تامین سلامت وامنیت غذایی جامعه

وی ادامه داد: در آینده همایشی با دعوت از خیرین سراسر کشور در زنجان برگزار خواهد شد تا موسسات خیریه ای فعال استان نظیر مهرانه به سراسر کشور معرفی و الگوسازی گردد.

حقیقی با بیان اینکه فعالیت موسسه مهرانه نه تنها موازی با خدمات دانشگاه علوم پزشکی و مجموعه های بهداشتی و درمان نیست بلکه این اقدامات را تقویت می نماید، اضافه نمود: مهرانه در اجرایی نمودن سند امنیت غذایی استان پیشرو می باشد و سهم قابل توجهی دارد.

وی گفت: با حمایت موسسات بیمه ای استان، موارد مربوط به بیمه های این انجمن خیریه ای، پیگیری و رفع می گردد.

استاندار زنجان در ادامه بر ضرورت اجتماعی کردند سلامت و امنیت غذایی در جامعه تاکید نمود و گفت: باید از مشارکت مردم در تامین سلامت و امنیت غذایی جامعه استفاده گردد.

حقیقی توضیح داد: با تدوین سند جامع امنیت غذایی در استان زنجان، برش های منطقه ای این سند و سهم هر یک از نهادها، دستگاه های اجرایی، موسسات خیریه و مردم در اجرایی نمودن آن معین خواهد شد.

وی سه عامل مهم رضایت، اعتماد و مشارکت را از عوامل تقویت کننده وحدت در جامعه برشمرد و اضافه نمود: با وحدت و اتحاد عمومی می توان کشور را در صندلی شایسته ای قرار داد و بسیاری از مسائل مردم را رفع نمود.

استاندار زنجان گفت: توجه به سلامت، پیشگیری و آموزش از مهمترین برنامه های دولت تدبیر و امید است که با جلب مشارکت مردم و ارائه راهکارهای عملیاتی باید پیگیری و اجرا گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 261

به "لزوم استفاده از مشارکت مردم در تامین سلامت وامنیت غذایی جامعه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم استفاده از مشارکت مردم در تامین سلامت وامنیت غذایی جامعه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید