لبنان، نبیه بری: برای نجات کشور به راه حل های فوری نیازمندیم

به گزارش کشتی کروز، رئیس مجلس لبنان ضمن انتقاد از سنگ اندازی برخی احزاب که طی ماه های گذشته مانع از تشکیل سریع دولت در این کشور شدند گفت که هنوز برای نجات کشور فرصت داریم.

لبنان، نبیه بری: برای نجات کشور به راه حل های فوری نیازمندیم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری النشره، نبیه بری رئیس مجلس لبنان گفت که اگر احزاب مختلف چند ماه قبل برای تشکیل سریع دولت به حرف من گوش می کردند٬ شرایط کشور متفاوت از چیزی که هست می شد. با گذشت هر روز اضطراب من بیشتر می شود و می ترسم که کنترل کشور از دستمان خارج شود؛ مگر اینکه سریعا جلوی آن را بگیریم.

بری ادامه داد: من به آنها گفتم که بحران اقتصادی و اقتصادی٬ کشور و مردم را خفه می کند و می ترسم که نتوانیم از پس آن بر بیاییم و به فروپاشی کامل برسیم. اما هنوز هم برای مقابله با این بحران فرصت داریم؛ بنابراین اجازه دهید برای نجات کشور از راه چاره های فوری استفاده کنیم.

رئیس مجلس لبنان اعلام کرد که من به این احزاب گفتم که زمانی برای تجملات در تشکیل دولت نداریم و الان نیز می گویم که فرصت زیادی نیست و اگر شش ماه قبل به یک راه چاره می رسیدیم٬ شرایط کنونی ما بهتر از این بود.

نبیه بری تاکید کرد که الان نیز می گویم که اگر اکنون یک راه چاره پیدا کنیم بهتر از یک یا دوهفته دیگر است.

هیئت دولت جدید لبنان در راستای اقدام فوری خروج از این بحران٬ پنجشنبه هفته گذشته 6 فوریه 2020 (17 بهمن) بیانیه وزارتی را با انجام برخی اصلاحات تصویب کرد.

البته جزئیات اصلاحات این بیانیه مشخص نیست٬ اما به مجلس ارجاع داده شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 928

به "لبنان، نبیه بری: برای نجات کشور به راه حل های فوری نیازمندیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لبنان، نبیه بری: برای نجات کشور به راه حل های فوری نیازمندیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید