قول تامین ریالی ارز را گرفتیم، برنامه حضور رییس جمهور در دانشگاه تهران معین نیست

به گزارش کشتی کروز، رییس دانشگاه تهران با تاکید بر اینکه قول مثبتی برای تامین معادل ریالی ارز در دانشگاه ها از سوی مسئولان گرفتیم، گفت: اگر مسئولان به قول خود عمل نکنند بسیاری از فعالیت های دانشگاه ها زمین گیر خواهد شد.

قول تامین ریالی ارز را گرفتیم، برنامه حضور رییس جمهور در دانشگاه تهران معین نیست

به گزارش خبرنگاران، دکتر محمود نیلی احمدآبادی در حاشیه افتتاحیه مدرسه بین المللی تابستانی دانشگاه تهران که امروز با حضور دکتر معصومه ابتکار معاون رییس جمهور در تالار علامه امینی برگزار گردید، در جمع خبرنگاران در واکنش به آزاد شدن ارز دانشجویی، اضافه نمود: تا سرانجام شهریور ماه ارز دولتی به دانشجویان با همان نرخ دولتی پرداخت می گردد ولی هنوز مشکل پرداخت ارز به اساتید هنوز حل نشده است.

وی در ادامه اضافه نمود: ما امیدواریم معادل ریالی برای تامین ارز به دانشگاه ها پرداخت گردد چرا که اگر این کار صورت نگیرد بسیاری از فعالیت های دانشگاه ها زمین گیر می گردد.

رییس دانشگاه تهران خاطر نشان کرد: امروز برای تامین برخی از مواد اولیه ازمایشگاه ها و تجهیزات پزشکی با محدویت روبرو می شویم و اگر با محدودیت این تجهیزات روبرو شویم قطعا با مشکل برخورد می کنیم.

نیلی گفت: خوشبختانه قول مثبتی برای تامین ریالی ارز از مسئولین دولتی دریافت نموده ایم.

رییس دانشگاه تهران در خصوص حضور رییس جمهور در مراسم سال شروع سال تحصیلی گفت: ما هرساله مراسم اغاز سال تحصیلی در دانشگاه برگزار می کنیم که در مراسم سال جاری نیز از رییس جمهور روحانی برای حضور مراسم دعوت بعمل آورده ایم و این یک سنت دیرینه در دانشگاه تهران به شمار می رود.

دکتر نیلی همچنین اظهار داشت: باتوجه به مصادف شدن مراسم شروع سال تحصیلی با جلسه سازمان ملل رییس جمهور بنابراین حضور رییس جمهور در دانشگاه معین نیست.

رییس دانشگاه تهران در سرانجام در خصوص آخرین وضعیت پرونده های دانشجویان بازداشتی دانشگاه تهران نیز گفت: این پرونده ها هنوز در مرحله رسیدگی قرار دارند و ما نیز تمام کوشش خود را برای پیگیری وضعیت دانشجویان بکار می گیریم و براساس قول هایی که دریافت کردیم وضعیت این دانشجویان تا سرانجام شهریور مشخص تکلیف می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 151

به "قول تامین ریالی ارز را گرفتیم، برنامه حضور رییس جمهور در دانشگاه تهران معین نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قول تامین ریالی ارز را گرفتیم، برنامه حضور رییس جمهور در دانشگاه تهران معین نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید