فوتبال دنیا، ماسیمیلیانو آلگری: روگانی یکی از بهترین مدافعان دنیاست، سال جاری بارسلونا مدعی اصلی لیگ قهرمانان است

به گزارش کشتی کروز، فوتبال دنیا - ماسیمیلیانو آلگری از ادعای تیمش برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا سخن گفت. - اخبار ورزشی -

فوتبال دنیا، ماسیمیلیانو آلگری: روگانی یکی از بهترین مدافعان دنیاست، سال جاری بارسلونا مدعی اصلی لیگ قهرمانان است

به گزارش خبرنگاران ، ماسیمیلیانو آلگری در آستانه بازی یوونتوس مقابل والنسیا در هفته پنجم مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا از ادعای تیمش برای فتح این رقابت ها سخن گفت.

سرمربی یوونتوس در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: ماتویدی و کیلینی آماده بازی هستند. می توانم بگوییم 4-3-3 بازی نمی کنیم و در 3-3-4 آن قطعی است و باید ببینیم در فاز هجومی چه تصمیمی خواهیم گرفت. نمی توانیم خوان کوادرادو و داگلاس کاستا را نیمکت نشین کنیم و این نشانه خوبی برای ما است. امره جان و برناردسکی هم طی چند روز آینده به تمرینات برمی گردند. بازی های زیادی پیش رو خواهیم داشت و قصد داریم علاوه بر قهرمانی در لیگ قهرمانان، سه گانه را رقم بزنیم.دی شیلیو مصدوم شده اما 3 مدافع آماده دارم. دنیله روگانی شنبه نمایش خوبی داشت، او یکی از بهترین مدافعان جوان نه تنها در ایتالیا، بلکه در دنیاست.

آلگری در خاتمه اضافه نمود: فصل گذشته گفتم که رئال مادرید مدعی لیگ قهرمانان اروپا است و آن ها در نهایت قهرمان شدند، سال جاری فکر م می کنم بارسلونا مدعی اصلی قهرمانی باشد؛ اگر چه امیدوارم اشتباه نموده باشم.چند تیم دیگر هستند که جاه طلبانه به فتح لیگ قهرمانان فکر می نمایند و ما هم یکی از آن ها هستیم. نمی توانم از فروشگاه برای رم انگیزه بخرم!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 229

به "فوتبال دنیا، ماسیمیلیانو آلگری: روگانی یکی از بهترین مدافعان دنیاست، سال جاری بارسلونا مدعی اصلی لیگ قهرمانان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، ماسیمیلیانو آلگری: روگانی یکی از بهترین مدافعان دنیاست، سال جاری بارسلونا مدعی اصلی لیگ قهرمانان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید