فال روزانه 05، 10، 1398

به گزارش کشتی کروز، فال روزانه 98/10/5

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

سالروز تولدتان را تبریک می گوییم، سال که با تولدتان آغاز می گردد را با عزم راسخ و پشتکار آغاز کنید چرا که این سال قرار است به یکی از مهم ترین سال های زندگی شما تبدیل گردد. در این سال فرصت هایی در پیش روی شما قرار می گیرد که با بهره گیری از این فرصت ها، توانایی و اراده خود را ثابت خواهید کرد و به اطرافیان نشان می دهید که قادر به انجام چه کارهای بزرگی هستید. در سال تولدتان مسائل شغلی و حرفه ای زیادی پیش روی شما قرار می گیرد، این مسائل را سرسری نگیرید و رویکردی جدی به حل مسائل داشته باشید. سال تولدتان تنها با مسائل دست و پنجه نرم نخواهید کرد و در این سال خوشی هایی نیز خواهید دید و دوستان جدیدی پیدا می کنید. گرفتاری مالی برای شما در ماه بهمن پیش خواهد آمد، این گرفتاری را به هر قیمتی که شده برطرف کنید و اجازه ندهید شما را از راستا موفقیت دور کند. مهر و محبتی که به دیگران کرده اید در تیر ماه سال آینده به شما باز می گردد و در این ماه دوستان و همسر یا عشق زندگی تان به کمک شما می آیند. سالی که در پیش رو دارید را با عزم و اراده آغاز کنید و این سال را به گونه ای به پیش ببرید که تلاش و تلاشی که در این سال کشیده اید در انتهای سال بازتاب داشته باشد.

فال روزانه 05، 10، 1398

خوشی و شادی که در زندگی دارید را با دیگران به اشتراک نمی گذارید و این قضیه باعث شده تا دیگران نیز شما را در شادی هایشان سهیم نکنند. ادامه این رویه چیزی به غیر از تنهایی شما به دنبال ندارد و از آنجایی که محبت، محبت می آورد، به دیگران محبت کنید و با شریک کردن اطرافیان در شادی های خود، مهمان شادی های دیگران باشید. امروز اتفاقی در منزل رخ خواهد داد و خرج هنگفتی به گردن شما می افتد. از این اتفاق ناراحت نباشید و با پس انداز و صرفه جویی جای خالی هزینه ای که انجام داده اید را پُر کنید. همسر یا عشق زندگی تان از بودن در کنار شما بسیار خوشحال است و امروز به شما ثابت می کند که از دل و جان دوست تان دارد. تعادلی میان کار و زندگی ندارید و این رویکرد باعث شده تا از همقطاران تان عقب بیافتید، از امروز تصمیم بگیرید که با مدیریت زمان، کارها را در موقع مناسب انجام دهید تا در کنار کار، وقتی برای تفریح هم پیدا کنید. با افرادی ارتباط دارید که نظرهای شما را درک نمی کنند، بودن در میان این افراد به غیر از ناراحتی چیزی برای شما به دنبال ندارد و در جمعی حضور پیدا کنید که حرف شما را بخوانند و نظرتان را درک کنند.

سلامت جسمی مناسبی ندارید و فراموش کرده اید که عقل سالم در بدن سالم است، در نتیجه برای اینکه حال و روزتان از چیزی که هست بدتر نشود، امروز بیشتر از همیشه مواظب سلامتی تان باشید. امروز قصد خرید دارید و فهرستی بلند و بالایی برای خرید آماده کرد ه اید، این چنین خرید هایی مسائل مالی برای شما به دنبال دارد و امروز فقط کالاهای ضروری و مهم را خریداری کنید و ولخرجی را کنار بگذارید. زبان تندی دارید و با گفتار و صحبت های تان دیگران را آزرده می کنید، این روش نه تنها دیگران را از شما دلخور می کند، بلکه زمینه ساز بحث و مشاجره است، در نتیجه از امروز تصمیم بگیرید که کسی را با گفته ای تند و بی پرده ناراحت نکنید. با فردی از همکاران یا همسایه ها مدتی است که صحبت نمی کنید و رابطه خوبی با او ندارید، از قلم نیاندازید که بخشش از بزرگان است و امروز دلخوری های گذشته را کنار بگذارید و به سمت این فرد دست دوستی دراز کنید.

امروز اوضاع مالی بر وفق مراد شما است و چیزی به لحاظ مالی کم و کسر ندارید، اما به خاطر داشته باشید که در همیشه روی یک پاشنه نمی چرخد و اگر می خواهید شرایط مالی شما همیشه ثبات داشته باشد، هزینه های زندگی را متعادل کنید و وسوسه ولخرجی را کنار بگذارید. یکی از اعضای خانواده گرفتار مسئله ای شده است، امروز وقت بیشتری برای اهل منزل بگذارید و به آنها ثابت کنید که در شادی و غم کنارشان هستید. همسر یا عشق زندگی تان رفتار محترمانه ای برای شما قائل است و همیشه با احترام از شما سخن می گوید، امروز زمان خوبی است که به او ثابت کنید قدر این رفتار را می دانید و برنامه ای خاص تدارک ببینید و حسابی از او قدردانی کنید. نگرشی مثبت به زندگی دارید و همیشه به اخلاق و ارزش ها پایبند هستید، این رویکرد امروز در محل کار یا منزل به بار می نشیند و به دستاوردی چشمگیر خواهید رسید.

روز خوبی را آغاز کرده اید و امروز خبر فرخنده ای به دست شما خواهید رسید، این خبر روز شما را خواهد ساخت و خوشحالی تان تا آخر شب ادامه پیدا می کند. به لحاظ مالی نیز روز پرسود و منفعتی انتظار شما را می کشد و اگر به کار تجارت مشغول هستید، امروز سود هنگفتی از این تجارت به جیب خواهید زد. درک و تفاهم خوبی با همسر یا عشق زندگی تان ندارید و ادامه این رویه، میان شما را تیره و تار خواهد کرد. در نتیجه از امروز رویکردی برای درک متقابل با عشق زندگی تان در پیش بگیرید. سفری کاری در پیش روی شما است، این سفر را از دست ندهید چرا که موقعیت های خوبی به لحاظ کاری برای شما فراهم خواهد کرد.

مواظب خوردوخوراک تان نیستید و رژیم غذایی ناسالم شما را به دردسر انداخته است. ادامه این شرایط شما را گرفتار بیماری خواهد کرد، در نتیجه امروز به خودتان قول بدهید که دور خوراکی های ناسالم را خط بکشید. سفری در پیش دارید، این سفر به شما خوش خواهد گذشت، در این سفر احتمال گم شدن یا سرقت لوازم تان وجود دارد، در نتیجه شش دانگ حواس تان را جمع کنید. نقشه هایی برای پیشرفت و موفقیت در سر دارید و این نقشه ها را تا به امروز عملی نکرده اید، امروز زمان خوبی برای اجرای این نقشه ها است و مطمئن باشید نقشه های شما همان گونه که انتظار دارید پیش خواهد رفت. روز خوبی برای خرید و بیرون رفتن از منزل است، با این حساب دست اهل منزل را بگیرید و برای گردش و تفریح بیرون بروید و حسابی خوش بگذرانید. همسر یا عشق زندگی تان امروز از همیشه سرحال تر و بانشاط تر است، این روحیه را به فال نیک بگیرید و روزی که سپری می کنید را به یکی از عاشقانه ترین روزهای زندگی تان تبدیل کنید.

امروز یکی از آشنایان یا اعضای فامیل از شما درخواست پول می کند، این فرد سابقه مالی خوبی ندارد و به بدحسابی معروف است، در نتیجه مطمئن باشید اگر پولی به این فرد قرض بدهید، هرگز روی پول تان را نخواهید دید. امروز بعد از ظهر دوست یا آشنایی قدیمی به شما سر می زند و خاطره های خوش گذشته را با هم مرور خواهید کرد. به لحاظ کاری روز بسیار شلوغی را در پیش رو دارید و به رغم اینکه به خودتان وعده دادیده در اوقات فراغت امروز به تفریحات موردعلاقه تان مشغول شوید، حتی فرصت سرخاراندن پیدا نخواهید کرد و تا پاسی از شب مجبور هستید کار کنید.

عزم سفری بسیار طولانی و دورودراز را در سر دارید، هیج جای نگرانی برای سفر وجود ندارد چرا که از این سفر به سلامت باز خواهید گشت. روز بسیار شلوغی را آغاز کرده اید و به رغم اینکه کارها روی سر شما تلنبار شده است، به راحتی از عهده انجام این کارها برخواهید آمد. به فکر پیشرفت در محل کار یا منزل هستید، اما نمی دانید برای پیشرفت چه رویکردی را باید در پیش بگیرید. در چنین شرایطی از بزرگان فامیل یا صنف خود یاری بگیرید و راه های موفقیت را از آنها جویا شوید. انسان حسودی هستید و همیشه غبطه زندگی دیگران را می خورید، این قضیه گره ای از کار شما باز نمی کند و باعث رنجش خاطر دیگران می شود. از قلم نیاندازید که حسود هرگز نخواهد آسود و برای راحتی خیال و آرامش خودتان هم که شده، حسادت را کنار بگذارید. روز خوبی برای شراکت یا عقد قراردادهای مالی است، به شرط اینکه قبل از هرگونه قراردادی، جوانب امر را با دقت تمام در نظر بگیرید. اهل حضور در جمع و مهمانی نیستید و از اینکه با خودتان تنها باشید، لذت می برید، متاسفانه امروز چنین فرصتی مهیا نمی شود و مجبور هستید کارهای عقب مانده را انجام دهید.

امروز از صبح که از خواب بلند شده اید، حسابی مضطرب و نگران هستید، این اضطراب را با اعضای منزل در میان بگذارید و روی یاری آنها برای آرام شدن تان حساب باز کنید. بار سنگین مسائل زندگی را به تنهایی بر دوش می کشید و از کسی یاری نمی خواهید، این رویکرد باعث شده تا بیش از حد خسته شوید و تحت فشار قرار بگیرید. از قلم نیاندازید که دوستان و اطرافیان شما با کمال میل حاضر به یاری هستند و روی شما را زمین نخواهند انداخت. مدتی است که به فکر سرمایه گذاری و افزایش درآمد هستید، امروز روز خوبی برای سرمایه گذاری است و پول خود را در کاری مطمئن و آینده دار سرمایه گذاری نمایید. رفتار خوبی با همسر یا عشق زندگی تان ندارید و امروز با رفتار و کردار خود او را ناراحت کرده اید، اجازه ندهید این ناراحتی دوام پیدا کند و در اولین فرصت از همسر یا عشق زندگی تان دلجویی کنید. همیشه کار امروز را به فردا واگذار می کنید و این رویکرد باعث شده تا امروز کارهای عقب افتاده زیادی داشته باشید، در نتیجه به جای موکول کردن کارها به آینده، همین امروز به هر قیمتی که شده کارهای عقب افتاده را انجام دهید و با خیال راحت به استقبال فردا بروید.

پولی که با هزار و یک زحمت بدست آورده اید را خرج لباس و تفریح می کنید، این رویکرد به صلاح شما نیست و به جز ورشکستگی چیزی به دنبال نخواهد داشت، از امروز به جای خرید بیش ازحد لباس و تفریحات، پول و سرمایه خود را برای روز مبادا کنار بگذارید تا محتاج مردم نشوید. احتمال این وجود دارد که امروز بین شما و همسر یا عشق زندگی تان بر سر موضوعی کهنه و قدیمی مشاجره ای در بگیرد. با این حساب در گفتگو با عشق زندگی تان از حاشیه ها دوری کنید و به غیر از سخن عشق با او نگویید. راه و روش خاص خودتان را برای انجام کارها دارید و به لطف این رویکرد، در زندگی از همقطاران تان جلو افتاده اید. امروز ذکاوت و سرعت عمل شما در انجام کارها در نظر دیگران جلوه خواهد کرد و مورد تعریف و تمجید اطرافیان قرار می گیرید.

روز را با مسائل مالی آغاز خواهید کرد اما این مسائل دوام چندانی ندارد و بعدازظهر پولی بدست شما می رسد و تمام مسائل مالی تان را پوشش می دهد. انگیزه ای برای موفقیت ندارید و مانند گذشته تلاش نمی کنید. ادامه این رویکرد شما را غرق در مسائل خواهد کرد و مطمئن باشید هیچ چیزی به اندازه خانواده به شما انگیزه نمی دهد و امروز با بودن در کنار اهل منزل، انگیزه لازم برای کار و تلاش را پیدا کنید. یکی از همکاران یا همسایه ها امروز دائم در کار شما دخالت خواهد کرد، اجازه چنین رفتاری را ندهید و به وی بفهمانید که از امروز به بعد سرش به کار خودش باشد. انسان شوخ طبعی هستید و مسائلی که امروز با آنها روبرو می شوید را با این روحیه پشت سر بگذارید. امروز متوجه خواهید شد که همسر یا عشق زندگی تان موضوع کوچکی را به شما وارونه منتقل کرده و دروغ گفته است. به جای اینکه برای این دروغ با عشق زندگی تان دعوا و مرافه راه بیاندازید، با او صحبت کنید و دلیل این دروغ نابجا را جویا شوید.

روز خوبی برای کسب و کار است و اگر به تجارتی مشغول هستید، مطمئن باشید که سود خوبی از این تجارت نصیب شما خواهد شد. امروز یکی از دوستان صمیمی به شما سر خواهد زد و مدت زیادی را با این دوست به گپ و گفتگو خواهید نشست. همسر یا عشق زندگی تان امروز از شما درخواستی می کند که از انجام آن ناتوان هستید، این قضیه شما را حسابی ناراحت خواهد کرد، اما زانوی غم به بغل نگیرید و در آینده اهمیت بیشتری به خواسته های معقول عشق زندگی تان بدهید. مدتی است که نگران و مضطرب هستید و آرام و قرار ندارید، برای رهایی از اضطراب و نگرانی به انجام کارهای مذهبی یا مراقبه و ورزش مشغول شوید و ورحیه خود را ارتقا دهید.

دائم در حال کار و تلاش هستید و این شرایط فشار زیادی روی شما آورده و امروز اصلاً توان کارکردن ندارید. کمی به خودتان استراحت دهید و پس از بازیابی توانی که از دست داده اید، با روحیه و انرژی بیشتری سراغ کارهای خود بروید. به اندازه ای که کار می کنید وقتی برای اعضای خانواده کنار نمی گذارید، این قضیه آنها را حسابی از شما دلخور کرده است. در نتیجه امروز دست اهل منزل را بگیرید و برای شام بیرون ببرید و تا می توانید خوش بگذرانید. وسواس زیادی برای انتخاب دوستان خود ندارید و این قضیه باعث شده تا افراد دوست نمای زیادی در اطراف شما وجود داشته باشد. این افراد را تشخیص دهید و از امروز به بعد تنها پای دوستان واقعی را به زندگی تان باز کنید. تلاش و زحمتی که در محل کار یا منزل کشیده اید، امروز به چشم اطرافیان خواهد آمد و از شما قدردانی می کنند.

منبع: برترین ها
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 845

به "فال روزانه 05، 10، 1398" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فال روزانه 05، 10، 1398"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید