علی محمدی: دربی اصفهان همیشه زیبا بوده است، بهتر از ذوب آهن از موقعیت هایمان استفاده کردیم

به گزارش کشتی کروز، گروه استان ها- هافبک تیم فوتبال سپاهان پس از پیروزی در شهرآورد اصفهان گفت: ذوب آهن فوتبال خوبی به نمایش گذاشت ولی ما از موقعیت هایمان بهتر استفاده کردیم.

علی محمدی: دربی اصفهان همیشه زیبا بوده است، بهتر از ذوب آهن از موقعیت هایمان استفاده کردیم

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، جلال الدین علی محمدی پس از پیروزی 3 بر یک تیمش مقابل ذوب آهن در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال، در جمع خبرنگاران گفت: فوتبالم را از باشگاه ذوب آهن آغاز و یک سال در تیم پایه های ذوب آهن بازی کردم و پس از آن به سپاهان پیوستم. دربی اصفهان همیشه زیبا بوده است؛ از زمانی که به خاطر دارم چه مواقعی که بازی را از تلویزیون دیده ام و چه مواقعی که خودم بازی کرده ام، دربی های اصفهان همیشه بازی زیبا و باکیفیتی بوده و امروز هم بازی بسیار خوب و باکیفیتی به نمایش گذاشته شد.

وی ادامه داد: ذو ب آهن برخلاف جایگاهش در جدول، خیلی خوب بازی می کرد و فوتبال باکیفیتی به نمایش گذاشت. به نظر من امروز بازی بسیار سختی داشتیم و در رختکن که صحبت می کردیم، همه بازیکنان در این مورد هم نظر بودند.

هافبک تیم فوتبال سپاهان گفت: بازی سنگین و سختی بود اما توانستیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم. برابر ذوب آهن موقعیت های زیادی به دست آوردیم و می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم. خدا را شکر می کنم که پیروز شدیم 3 امتیاز بازی را به دست بیاوریم و جایگاه مان را در جدول بهبود ببخشیم.

170، ف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 اسفند 1399 بروزرسانی: 26 اسفند 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1683

به "علی محمدی: دربی اصفهان همیشه زیبا بوده است، بهتر از ذوب آهن از موقعیت هایمان استفاده کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی محمدی: دربی اصفهان همیشه زیبا بوده است، بهتر از ذوب آهن از موقعیت هایمان استفاده کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید