عصبانیت رونالدو از سرمربی ایتالیایی یوونتوس

به گزارش کشتی کروز، کریستیانو رونالدو، مهاجم یوونتوس پرتغال از سبک کاری مائوریتزیو ساری دلخور است و از شرایط فعلی رضایت ندارد

عصبانیت رونالدو از سرمربی ایتالیایی یوونتوس

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، شرایط در هفته های اخیر و خصوصا بعد از شکست در فینال کوپا ایتالیا مقابل ناپولی برای ساری سخت شده و اخباری در خصوص احتمال جدایی او شنیده می گردد. کوریره مدعی شد کریستیانو رونالدو نیز یکی از بازیکنان ناراضی از شرایط فعلی است و همین موضوع ممکن است احتمال جدایی ساری را افزایش دهد.

رونالدو از تاکتیک های ساری رضایت ندارد و پس از شکست نهایی کوپا ایتالیا در بازی چهارشنبه شب مقابل ناپولی عصبانی شده و این موضوع را علنا ابراز نموده است. هیئت مدیره یوونتوس از ناامیدی رونالدو در هفته های اخیر مطلع شده اند و شرایط سرمربی فعلی را در نظر دارند و ممکن است به زودی حکم جدایی او صادر گردد.

بازگشت مکس آلگری، سرمربی سابق یوونتوس در این مقطع از فصل یکی از گزینه های پیش روی مدیران این باشگاه است. آلگری در تابستان سال گذشته و بعد از سپری کردن پنج فصل متوالی و پیروز در یوونتوس از این باشگاه جدا شد، اما در یک سال اخیر بیکار بوده و حالا ممکن است در هفته های پایانی فصل دوباره راهنمایی این تیم را بر عهده گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1224

به "عصبانیت رونالدو از سرمربی ایتالیایی یوونتوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عصبانیت رونالدو از سرمربی ایتالیایی یوونتوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید