طارق آرین: 80 عضو طالبان در هلمند افغانستان کشته شدند

به گزارش کشتی کروز، سخنگوی وزارت کشور افغانستان بیان نمود که در ضد حمله نیرو های دولتی در اطراف شهر لشکرگاه مرکز استان هلمند، 80 جنگجوی گروه طالبان کشته و 100 تن دیگر زخمی شدند.

طارق آرین: 80 عضو طالبان در هلمند افغانستان کشته شدند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، طارق آرین روز دوشنبه طی نشست مطبوعاتی در کابل به خبرنگاران گفت که گروه طالبان روز گذشته به منطقه چهارم شهر لشکرگاه مرکز استان هلمند حمله کرده و در این منطقه پیشروی هم داشتند.

وی گفت که با رسیدن نیرو های ویژه و کماندو شب نیرو های دولتی ضد حمله ای را علیه طالبان آغاز کردند که بالگرد های ارتش نیز در این عملیات از نیرو های دولتی حمایت می کرد و طی آن 80 جنگجوی طالبان کشته شدند.

آرین، اما در باره کشته و زخمی های نیرو های دولتی در اطرف شهر لشکرگاه اطلاعاتی نداد.

قطعه مرگ بخشی از نیرو های امنیتی افغانستان است که شب گذشته در نبرد علیه طالبان به شهر لشکرگاه اعزام شده بود و این قطعه نیز در اطلاعیه ای در صفحه فیسبوک خود نوشته است که 80 تن از طالبان در نبرد شب گذشته در اطراف شهر لشکرگاه کشته شده اند.

طلوع نیوز افغانستان در خبر های شبانگاهی خود از تصرف منطقه چهارم شهر لشکرگاه بدست طالبان خبر داد و اضافه نمود که اگر نیرو های کمکی به منطقه نرسد، خطر جدی مرکز استان هلمند را تهدید می کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 آبان 1399 بروزرسانی: 28 آبان 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1450

به "طارق آرین: 80 عضو طالبان در هلمند افغانستان کشته شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طارق آرین: 80 عضو طالبان در هلمند افغانستان کشته شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید