ضرب الاجل استاندار برای تامین فضا جهت مراکز رشد

به گزارش کشتی کروز، استاندار زنجان گفت: ظرف یک هفته آینده باید فضای لازم و مورد احتیاج برای راه اندازی مراکز رشد و نوآوری در شهرستان های فاقد شعبه پارک علم و فناوری استان فراهم گردد.

ضرب الاجل استاندار برای تامین فضا جهت مراکز رشد

به گزارش خبرنگاران زنجان؛ فتح الله حقیقی در جلسه توسعه اکوسیستم علم و فناوری استان اضافه کرد: چه بخواهیم و چه نخواهیم توسعه همه جوامع در زمان حاضر بر محور توسعه فناوری و گسترش پارک های علم و فناوری است.

وی گفت: ویژگی عمده فعالیت های نوآورانه و فناورانه، بهره فوق العاده از نیرو و امکانات کم برای تحقق ارزش اضافه کرده بالا است.

استاندار زنجان به ضرورت توجه به توسعه و گسترش فرهنگ بهره وری و ارتقای ارزش اضافه کرده تاکید نمود و گفت: در این راستا باید همه تلاشمان را برای توسعه فعالیت های نوآورانه به کار بگیریم.

حقیقی گفت: اگر ارزش فعالیت پارک های علم و فناوری را بدانیم بدون شک همه ما برای فراهم کردن فضا و امکانات جهت راه اندازی چنین مراکزی رغبت خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه ما در صنعت خودروسازی قدمت زیادی داریم ولی صندلی رقابتمان در جهان در این صنعت به اندازه قدمت آن نیست، گفت: برای موفقیت در این عرصه باید بر رقابت پذیری و ایجاد ارزش اضافه کرده متمرکز شویم و این مهم به وسیله فعالیت های فناورانه به دست می آید.

استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم بهره گیری از تکمیل پروژه های نیمه کاره جهت تامین فضاهای مورد احتیاج پارک علم وفناوری این استان اشاره نمود و گفت: به فعالیت های نورآورانه و فناورانه که موضوع نوین و مهمی است، باید توجه ویژه داشته باشیم.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 29 خرداد 1400 بروزرسانی: 29 خرداد 1400 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1844

به "ضرب الاجل استاندار برای تامین فضا جهت مراکز رشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرب الاجل استاندار برای تامین فضا جهت مراکز رشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید