شهرداری در آماده باش ، شرایط کانال ها و مسیل های تهران در بارش های شدید

به گزارش کشتی کروز، مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران از آماده باش شهرداری در پی بارش شدید در تهران و تشکیل کمیته ویژه مدیریت بارش ها در سطح مناطق 22گانه خبر داد.

شهرداری در آماده باش ، شرایط کانال ها و مسیل های تهران در بارش های شدید

از وبسایت دولت جمهوری اسلامی ایران دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران، اصغر عطایی با اشاره به برگزاری جلسه مدیران شهری با موضوع مدیرکل دفتر شهردار به دنبال بارش باران، گفت: در سطح مناطق، شهردار منطقه به عنوان مدیر بحران شناخته می شود و به هنگام بارش برف و باران علاوه بر حضور نیروهای خدمات شهری در این کمیته، عوامل پلیس راهور نیز یکی از اعضای این کمیته را تشکیل می دهند.

مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به اینکه در حال حاضر بارش ها به اوج خود رسیده است، گفت: گزارش های رسیده و تصاویر از بخش های مختلف شهر حاکی از آن است که شرایط کانال ها و انهار مناسب است و شرایط به صورت عادی طی می شود.

عطایی با اشاره به استقرار عوامل اجرایی در محل هایی که احتمال آبگیر شدن وجود دارد، گفت: در این محل ها علاوه بر عوامل اجرایی، تجهیزات و ماشین آلات استقرار یافته است.

مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به استقرار تیم هایی از نیروهای آتش نشانی در سطح شهر، گفت: در کنار حضور این نیروها، گروهی از معاونت فنی و عمران وظیفه گشت زنی در سطح شهر را بر عهده دارد تا نسبت به برطرف بلافاصله مسائل احتمالی اقدام کنند.

عطایی اضافه نمود: پیش بینی می شود حجم بارش ها در پایتخت به 25 الی 40 میلی متر برسد. در خصوص کانال ها و انهاری که در گذشته شاهد بروز برخی مسائل در آن ها به هنگام بارش باران بودیم، برطرف معایب در دستور کار قرار گرفت و خوشبختانه معایب جزیی هم اکنون برطرف شده و در پاره ای از موارد از جمله میدان آزادی که به کار گسترده تری نیاز داشت برطرف کردن معایب آغاز شده و 5 تا 6 ماه زمان لازم دارد.

مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به اینکه تمامی معابر توسط دوربین و کارشناسان خدمات شهری در حال رصد است، بیان کرد: نیروهای خدمات شهری در سطح شهر مستقر هستند و این آماده باش ادامه دار خواهد بود زیرا اگر رودخانه ها، انهار و مسیل ها دچار مشکل شوند، شهر نیز آسیب می بیند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 فروردین 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 997

به "شهرداری در آماده باش ، شرایط کانال ها و مسیل های تهران در بارش های شدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرداری در آماده باش ، شرایط کانال ها و مسیل های تهران در بارش های شدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید