شرکت های بیمه هند به ارائه خدمات بیمه ای برای واردات نفت ایران مجاز شدند

به گزارش کشتی کروز، خبرنگاران: دولت هند شرکت های بیمه این کشور را مجاز کرد خدمات بیمه ای به پالایشگاه های هندی برای واردات نفت از ایران ارائه دهند.

شرکت های بیمه هند به ارائه خدمات بیمه ای برای واردات نفت ایران مجاز شدند

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه اینترنتی بیزینس استاندارد، نهاد تنظیم نماینده مقررات بیمه ای هند که نهادی دولتی است، شرکت های ارائه دهنده بیمه و بیمه اتکایی این کشور را مجاز نموده تا به پالایشگاه های این کشور در پوشش بیمه ای واردات نفت از ایران یاری نمایند.

هاری نارایان، رئیس نهاد تنظیم نماینده مقررات بیمه ای هند گفت، پالایشگاه های هندی می توانند با استفاده از پوشش بیمه ای مناسب، نفت را از ایران به هند حمل نمایند.

شرکت بیمه عمومی هند، تنها ارائه دهنده خدمات بیمه اتکایی این کشور پیشتر اعلام نموده بود که با ارائه نامه ای به شورای عمومی بیمه هند خواهان تعیین شدن شرایط بیمه پالایشگاه های وارد نماینده نفت از ایران شده است.

در این نامه خطاب به چاندرا سخاران، دبیر کل شورای عمومی بیمه هند آمده است: ما اخیرا درخواستی را از شرکت مانگالور برای پوشش بیمه ای تخلیه نفت وارداتی این شرکت از ایران دریافت کردیم. متعاقبا نشستی در دفتر ما با حضور مسئولانی از چهار بخش دخیل در این موضوع تشکیل و مسئله پوشش بیمه ای مورد بحث نهاده شد. در جریان مذاکرات تعیین شد که پروسه واردات نفت ایران خارج از محدوده پوشش هر گونه بیمه ای قرار گرفته است و زیان های احتمالی از سوی هیچ شرکتی قابل پرداخت نخواهد بود.

57

منبع: تسنیم
انتشار: 15 دی 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 741

به "شرکت های بیمه هند به ارائه خدمات بیمه ای برای واردات نفت ایران مجاز شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت های بیمه هند به ارائه خدمات بیمه ای برای واردات نفت ایران مجاز شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید