سرمربی ویتنام: نسبت به مرحله انتخابی پیشرفت نموده ایم

به گزارش کشتی کروز، به گزارش خبرنگاران، کوچ توآن بعداز ظهر امروز یک شنبه بعد از شکست تیمش برابر ژاپن در چارچوب رقابت های فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا که در تبریز برگزار می گردد، به خبرنگاران گفت: بازی سختی بود و دو تیم بازی نزدیکی ارائه کردند ولی ما نتوانستیم گل بزنیم و شکست خوردیم.

سرمربی ویتنام: نسبت به مرحله انتخابی پیشرفت نموده ایم

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

وی با بیان اینکه بازی بعدی ما مقابل اندونزی سخت خواهد بود، اضافه نمود: در مرحله انتخابی این مسابقات با اندونزی هم گروه بودیم و بازی خوبی مقابل این تیم انجام داده و مساوی کردیم. ولی دیگر در مسابقات نهایی باید یک تیم پیروز گردد و تساوی در کار نیست.

وی با اشاره به قدرت تیمی اندونزی گفت: آنها تیم خوبی هستند. بازیکنان سریع و تاکنیکی دارند و کار ما سخت است ولی کوشش می کنیم پیروز شویم و به جمع 4 تیم برتر جام صعود کنیم.

سرمربی ویتنام در مورد باخت امروز تیمش برابر ژاپن نیز گفت: امروز در طول بازی و به ویژه در نیمه دوم بسیار خوب بودیم ولی بدشانس بودیم. در دو گلی که دریافت کردیم به خصوص در گل دوم بدشانس بودیم. البته با اینکه باختیم ولی این پیشرفت را در بازیکنانم می بینم.

وی اضافه نمود: ژاپن یکی از تیم های برتر آسیا است ولی در طول بازی به خصوص در نیمه دوم پا به پای آن ها بازی کردیم.

وی ابراز داشت: اگر برای استفاده از موقعیت هایمان بیشتر تمرین کنیم، قطعاً گل های بیشتری به ثمر رسانده و نتایج بهتری کسب می کنیم. از الان برای مرحله بعدی آماده می شویم.

دو تیم ژاپن و ویتنام از ظهر امروز یک شنبه در چارچوب رقابت های فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا در سالن پورشریفی تبریز به مصاف هم رفتند و این دیدار در خاتمه با شکست ویتنام به خاتمه رسید.

ژاپن با برد مقابل ویتنام صدرنشین گروه سوم ماند و ویتنام نیز به عنوان تیم دوم به مرحله بعد صعود کرد. تاجیکستان نیز از این گروه حذف شد.

با این نتایج بازی اول و دوم امروز وضعیت تیم ها در مرحله بعد تعیین شد و اندونزی باید با ویتنام روز سه شنبه از ساعت 11 به رقابت بپردازد. همچنین ژاپن نیز از ساعت 14 همان روز باید به مصاف عراق برود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 شهریور 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 375

به "سرمربی ویتنام: نسبت به مرحله انتخابی پیشرفت نموده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی ویتنام: نسبت به مرحله انتخابی پیشرفت نموده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید