سرمربی الدحیل قطر: مقابل پرسپولیس بازی آسانی نداریم، از باخت سنگین الریان مقابل استقلال درس گرفتیم

به گزارش کشتی کروز، امیدوارم شروعی خوب در این رقابت ها داشته باشیم. ما فرصت این را داریم تا در میان هوادارانمان اولین بازی را به خوبی استارت بزنیم. البته رقیب تیم خوبی است.

سرمربی الدحیل قطر: مقابل پرسپولیس بازی آسانی نداریم، از باخت سنگین الریان مقابل استقلال درس گرفتیم

همراه ما باشید و با تور قطر ارزان از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

سرمربی الدحیل قطر گفت: پرسپولیس صدرنشین لیگ ایران است و به همین خاطر بازی آسانی پیش رو نداریم.

به گزارش فارس، تیم فوتبال پرسپولیس فردا (سه شنبه) در اولین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الدحیل قطر می رود.

ولید الرکراکی، سرمربی تیم قطری پیش از این ملاقات گفت: بازی با پرسپولیس برای ما و باشگاه اهمیت زیادی دارد. همچنین می دانیم که این تورنمنت مهمترین جام در قاره آسیا است. همه به دنبال قهرمانی در این رقابت ها هستند و ما در صدر این این تیم ها قرار داریم.

وی اضافه نمود: امیدوارم شروعی خوب در این رقابت ها داشته باشیم. ما فرصت این را داریم تا در میان هوادارانمان اولین بازی را به خوبی استارت بزنیم. البته رقیب تیم خوبی است.

الرکراکی عنوان نمود: پرسپولیس صدرنشین لیگ ایران است. به همین خاطر بازی آسانی پیش رو نداریم. همچنان که دیدیم، دیگر تیم ایرانی (استقلال) در پلی آف الریان را درهم کوبید. به خوبی از این ملاقات درس گرفتیم اما به توانایی خودمان اطمینان داریم. امیدوارم در بازی با پرسپولیس 3 امتیاز بازی را بگیریم.

منبع: عصر ایران
انتشار: 4 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 921

به "سرمربی الدحیل قطر: مقابل پرسپولیس بازی آسانی نداریم، از باخت سنگین الریان مقابل استقلال درس گرفتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی الدحیل قطر: مقابل پرسپولیس بازی آسانی نداریم، از باخت سنگین الریان مقابل استقلال درس گرفتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید