سرقت از خانه فابینیو در شب جشن قهرمانی لیورپول

به گزارش کشتی کروز، منزل هافبک تیم فوتبال لیورپول در حالی که او در کنار هم تیمی هایش مشغول برگزاری جشن قهرمانی بود، مورد دستبرد واقع شد.

سرقت از خانه فابینیو در شب جشن قهرمانی لیورپول

جهت دریافت خدمات پتینه کاری ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، نام فابینیو هم به فهرست آن دسته از فوتبالیست هایی که منزل شان در نبود آنها مورد سرقت واقع شده است اضافه شد.

در حالی که هافبک برزیلی لیورپول و هم تیمی هایش بامداد پنجشنبه پس از پیروزی 5 بر 3 مقابل چلسی در استادیوم آنفیلد مشغول جشن قهرمانی شان در لیگ برتر انگلیس بودند، سارقان با خیال آسوده از اینکه او تا چند ساعت دیگر به خانه برنمی شود، وارد منزلش او شدند و علاوه بر مقداری جواهر، یک خودروی آئودی RS6 را از آنجا به سرقت بردند. در زمان ورود سارقان در فاصله ساعت 15 روز چهارشنبه تا 4 صبح پنجشنبه، هیچیک از اعضای خانواده فابینیو در محل حضور نداشتند، چرا که به آنها همچون دیگر اعضای خانواده بازیکنان اجازه داده شده بود که بعد از بازی مقابل چلسی برای تماشای جشن قهرمانی وارد استادیوم آنفیلد شوند. از اموال مسروقه از منزل فابینیو خودروی او مدت کوتاهی پس از سرقت در ویگان انگلیس شناسایی شد.

در سال های گذشته تعدادی دیگر از ستاره های لیورپول شاهد دستبرد سارقان به منازل شان بوده اند که سادیو مانه، دژان لوورن، روبرتو فیرمینو، پپه رینا، دانیل آگر و یرزی دودک جزو این دسته بوده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1274

به "سرقت از خانه فابینیو در شب جشن قهرمانی لیورپول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرقت از خانه فابینیو در شب جشن قهرمانی لیورپول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید