سازمان همکاری اسلامی درباره کرونا نشست ویژه برگزار می نماید

به گزارش کشتی کروز، سازمان همکاری اسلامی، فردا چهارشنبه درباره کرونا و دیگر موضوعات به صورت ویدئو کنفرانسی یک نشست اضطراری برگزار می نماید.

سازمان همکاری اسلامی درباره کرونا نشست ویژه برگزار می نماید

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، وزارت خارجه ترکیه از برگزاری نشست اضطراری روز چهارشنبه (فردا) سازمان همکاری اسلامی در سطح وزرای خارجه به منظور آنالیز شیوع ویروس کرونا و دیگر مسائل اطلاع داد.

طبق گزارش آناتولی، به دنبال درخواست ترکیه قرار است فردا چهارشنبه به وسیله ویدئو کنفرانس یک نشست اضطراری در سطح وزرای خارجه عضو سازمان همکاری اسلامی برگزار گردد.

وزارت خارجه ترکیه با صدور بیانیه در این باره گفت: با ابتکار ترکیه، 22 آوریل 2020 یک نشست فوق العاده کمیته اجرایی سازمان همکاری اسلامی در سطح وزرای خارجه به وسیله ویدئو کنفرانس برگزار خواهد شد.

به گفته این وزارتخانه، در این نشست درباره تقویت همکاری و هماهنگی بین اعضای سازمان همکاری اسلامی در چارچوب مقابله با کووید-19 و همچنین اقدامات مشترکی که باید در این خصوص اتخاذ شوند، مورد آنالیز قرار می گیرند.

بیماری کووید-19 و شیوع ویروس کرونا در کشورهای مختلف دنیا تا به امروز سه شنبه حدود دو میلیون و 500 هزار نفر را مبتلا و بیش از 170 هزار نفر را کشته است.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 30 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1148

به "سازمان همکاری اسلامی درباره کرونا نشست ویژه برگزار می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان همکاری اسلامی درباره کرونا نشست ویژه برگزار می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید