دلیل استعفای نصیرزاده چه بود؟

به گزارش کشتی کروز، هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه ماشین سازی در حالی از این تیم جدا شد که تیم دوم شهر تبریز با وضعیتی بحرانی برای فصل جدید لیگ برتر روبرو است.

دلیل استعفای نصیرزاده چه بود؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه ماشین سازی روز گذشته از سمت خود در این باشگاه استعفا داد و این در حالی است که حدس های مختلفی درباره دلایل این جدایی وجود دارد. یکی از مسائل ماشین سازی به مسائل اقتصادی مربوط می گردد و بازیکنان این تیم بابت فصل گذشته فقط 55 درصد از مبالغ قراردادهای شان را دریافت نموده اند، این در حالی است که محمدرضا زنوزی، مالک این باشگاه هم در هفته های اخیر درگیر انتخاب سرمربی جدید تراکتورسازی بوده.

نکته مهم دیگر این است که قرارداد تعدادی از بازیکنان ماشین سازی از جمله فرناندو دخسوس، محمدحسین کنعانی زادگان، احمد مهدی زاده، محمد اهل شاخه، فرید بهزادی کریمی، توحید غلامی، رضا خالقی فر، احمد زنده روح، محسن یوسفی و سعید مهری با این تیم به انتها رسیده است و حتی بسیاری از آنها تصمیم به جدایی گرفتند. این در حالی است که تکلیف سرمربی جدید ماشین سازی هم معین نشده است. گفته می گردد این اتفاقات و البته وجود بعضی مسائل دیگر باعث استعفای نصیرزاده شده که به نظر می رسد مدیرعامل پیشین ماشین سازی در این زمینه تصمیمی منطقی گرفته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 338

به "دلیل استعفای نصیرزاده چه بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل استعفای نصیرزاده چه بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید