خودرویی در کانادا شهروندان را زیر گرفت، کشف پرچم داعش

به گزارش کشتی کروز، پلیس کانادا در حال تحقیق بر روی دو حادثه احتمالاً تروریستی است که در شهر ادمونتون در این کشور به وقوع پیوسته است.

خودرویی در کانادا شهروندان را زیر گرفت، کشف پرچم داعش

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور ارزان کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، پلیس کانادا روز یکشنبه گفت در حال تحقیق درباره چند حادثه احتمالاً تروریستی است که شب گذشته در شهر ادمونتون مرکز استان آلبرتا در کشور کانادا به وقوع پیوسته است.

پلیس می گوید یک فرد مظنون شنبه شب ابتدا یک افسر هدایت و رانندگی را با سرعت زیاد زیر گرفت و سپس با چاقو به وی حمله کرد.

به نوشته شبکه خبری ان بی سی نیوز، پلیس مظنون که فردی 30 ساله است را دستگیر نموده و در جایگاه عقب خودروی وی پرچم گروه تروریستی داعش را کشف کرد.

این اتفاق، ساعت 8 شنبه به وقت محلی (برابر با 10 شب به ساعت منطقه زمانی شرقی، برابر با 05:50 بامداد یکشنبه به وقت تهران) در نزدیکی استادیوم کامنولث در شهر ادمونتون به وقوع پیوست.

پلیس می گوید راننده خودرو ابتدا با سرعت به سمت یک مانع کنترل ترافیک هجوم برد و سپس از ماشین خارج شده و با چاقو به افسر هدایت و رانندگی حمله ور شد. قربانی به بیمارستان منتقل شده و بابت جراحت های غیرمرگبار مورد درمان نهاده شد.

حدود نیمه شب، یک وانت باری هم دست کم به چهار عابر پیاده حمله کرد و بعد از تعقیب و گریز دستگیر شد. اطلاعاتی درباره شرایط سلامت مجروحان این حادثه در دست نیست.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 4 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1093

به "خودرویی در کانادا شهروندان را زیر گرفت، کشف پرچم داعش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودرویی در کانادا شهروندان را زیر گرفت، کشف پرچم داعش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید