خبرنگاران هشت واحد نانوایی در اراک مهر و موم شد

به گزارش کشتی کروز، اراک - خبرنگاران - رییس اتحادیه نانوایی های استان مرکزی گفت: هشت واحد پخت نان در کلانشهر اراک به علت رعایت نکردن مصوبات ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با حکم مرجع قضایی مهر و موم شد.

خبرنگاران هشت واحد نانوایی در اراک مهر و موم شد

رضا یوسفی تبار روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه کرد: تخلف این واحدها رعایت نکردن بهداشت فردی و محیط کار در مورد ویروس کرونا بوده است که با برطرف نواقص بازگشایی می شوند.

وی گفت: نانوایی ها براساس قوانین بهداشتی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت همشهریان باید از کارت خوان، ماسک و دستکش هنگام تحویل نان استفاده نمایند.

رییس اتحادیه نانوایی های استان مرکزی گفت: استفاده از ماسک و کلاه مناسب و شست و شوی مکرر دست نانواها لازم است و باید تمامی تجهیزات آنان و سطوحی که نان روی آن قرار می گیرد به صورت روزانه و قبل از آغاز کار ضدعفونی و گندزدایی گردد.

یوسفی تبار اضافه کرد: با توجه به هشدارهای متعدد به صاحبان نانوایی ها مبنی بر رعایت قانون و موازین بهداشتی، واحدهای متخلف بی درنگ مهر و موم می شوند.

ویروس کرونا مانند سایر ویروس های تنفسی است که در افراد دارای نقص ایمنی، بیماران دیابت و دیالیزی می تواند خطرناک باشد.

این ویروس نخستین بار در شهر ووهان کشور چین شناسایی شد و هم اینک به بیشتر کشورها سرایت نموده و سازمان بهداشت جهانی در این مورد شرایط فوق العاده اعلام نموده است.

یک هزار و 600 نانوایی در استان مرکزی فعال هستند که از این تعداد 700 واحد در اراک فعالیت دارند.

منبع: ایرنا
انتشار: 13 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1112

به "خبرنگاران هشت واحد نانوایی در اراک مهر و موم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هشت واحد نانوایی در اراک مهر و موم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید