خبرنگاران قانون عجیب کُنمبول برای محرومیت تیم ها

به گزارش کشتی کروز، تهران- خبرنگاران- کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی (کنمبول) بیان کرد که هر تیمی که نام تجاری و حقوقی خود را برای استفاده در بازی رایانه ای شرکت ای اِی اسپورتس فراهم نکند، از حضور رقابت های قاره ای محروم خواهد شد.

خبرنگاران قانون عجیب کُنمبول برای محرومیت تیم ها

چندین باشگاه در قاره آمریکای جنوبی با شرکت کونامی رقیب ای اِی اسپورتس که بازی پرو اولوشن ساکر را فراوری می نماید، قرارداد دارند و این در حالی است که کنمبول خود نیز تا سال 2019 با کونامی قرارداد داشت.

با این حال، از سال 2020 کنمبول با ای اِی اسپورتس قرارداد امضا کرد و در نتیجه این نهاد از تمام باشگاه ها خواست تا نام تجاری خود را برای استفاده در مجموعه فیفا در اختیار این شرکت فراوری بازی رایانه ای قرار دهند و تهدید کرد که در صورت عدم پیروی از این مقررات، خطر محرومیت از جام لیبرتادورس و سودآمریکانو آنان را تهدید خواهد نمود.

منابع نزدیک به شبکه تلویزیونی ای اس پی ان گفته اند که باشگاه های اتلتیکو پی آر، اتلتیکو ام جی، کورینتیانس، پالمیراس و سائو پائولو از جمله تیم هایی هستند که این درخواست را زیر سوال بردند.

نام باشگاه یوونتوس پس از امضای قرارداد انحصاری با کونامی، از بازی رایانه ای فیفا 20 حذف شد و به پیدمونته کالچو تغییر کرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 982

به "خبرنگاران قانون عجیب کُنمبول برای محرومیت تیم ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران قانون عجیب کُنمبول برای محرومیت تیم ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید